• blaa

billig shopping på internet? Hm funkar inte :(

Tänkte vara lite äventyrlig och beställa hem kläder från nätet för första gången.. Min första tanke var H&M då jag brukar handla där. Men, det funkar inte :/ Jag kommer in på sidan, och vidare till Dam men sen är det stopp! Är det för att jag sitter via telefon? Det borde ju inte spela någon roll? Så, är det någon som har tips på någon bra och billig shoppinghemsida eller som vet vad felet beror på? :)

• Svar på tråden billig shopping på internet? Hm funkar inte :(
  • Fia 28

H&M har även appar som säkert fungerar bättre än att surfa på "vanliga sidan" via mobilen.

• gosegrisen

Ellos är mitt tips om du inte brukar handla på nätet, de har otroligt bra villkor när det gäller att prova och skicka tillbaka kläderna. Du får med en förfrankerad returpåse som du bara lämnar till posten med allt du inte gillade, och sedan dras returerna av på fakturan så du inte behöver hålla på att betala och sedan få tillbaka pengar.

• BuoBä

H&Ms sajt funkar jättedåligt på mobil. Surfa med en vanlig dator istället. 

• blaa

Tyvärr har jag ingen vanlig dator . Ska kolla upp apparna :)

• blaa
    gosegrisen skrev 2013-02-11 16:11:10 följande:
    Ellos är mitt tips om du inte brukar handla på nätet, de har otroligt bra villkor när det gäller att prova och skicka tillbaka kläderna. Du får med en förfrankerad returpåse som du bara lämnar till posten med allt du inte gillade, och sedan dras returerna av på fakturan så du inte behöver hålla på att betala och sedan få tillbaka pengar.

Tack!! Det ska jag kika på! :D
  • iDani

Hmm, blev ingen länk. Men jag har iaf handlat där både till mig och barnen.

Svar på tråden billig shopping på internet? Hm funkar inte :(