Inlägg från: Anonym (Länge...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Länge...)

Idag hatar jag världen!

Jag förstår dig precis! Om jag tänker efter känner jag så där varje dag,men så länge jag undviker de värsta "påminnelsefällorna" står jag ut. Men att stå ut är ju inte att leva så både du och jag måste få barn. Och alla andra ofrivilligt barnlösa som kämpat i åratal! På plussidan står faktiskt att du kan bli gravid även om det känns skit just nu. De allra flesta som kan bli gravida kan även få barn. Tids nog orkar du ta nya tag och med hjälp går det säkert vägen!

• Anonym (Länge...)
    Anonym (en till) skrev 2013-02-12 18:56:08 följande:
    Fick mens idag också... Vi har försökt i kanske 10 år, jag kommer inte ens ihåg. Kan tillägga bara:
    - har aldrig fått en chans att se svagt plus på gravtest, vet inte om det är bra eller dåligt? kanske slipper det onödiga hoppet

- mensen kommer så regelbundet att jag hinner inte esn testa

- har aldrig varit gravid

- min man är nog för gammal idag för att få barn, jag är nog för gammal

Kampen är över.           
    Jag vill absolut inte låta hurtfrisk utan bara försynt fråga om inte ÄD eller EA kunde vara ett alternativ? Jag är också för gammal,bara inse faktum,inte ens vanliga normalfertila får barn så här sent utan lång kamp och jag kämpade redan på den tiden "alla" är normalfertila så vi har bestämt oss för EA. Även om man är för gammal för att bli gravid med egna ägg är man ju inte för gammal för att bli mamma förrän man passerat den naturliga gränsen som ligger runt 53.
Svar på tråden Idag hatar jag världen!