• Haskel

Hon vill inte raka sig längre...

Alla är vi olika, och tänder på olika saker. Jag kan dock tycka det är lite tråkigt att många människor inte kan gilla saker som de är. En fitta är naturligt hårbeväxt, och en fitta är i mina ögon bland det finaste/härligaste/vackraste som finns. Ibland ser jag det som sexigt att någon rakar sig, eller har en slätrakad fitta. Jag kan även förstå att vissa föredrar det ena resp. det andra.Men jag kan inte förstå hur en fitta kan ses om avtändande om den är orakad alt. rakad.

• Haskel
    Anonym skrev 2013-02-12 19:01:05 följande:

Är det det som kallas för porrskadad kanske? Att man bara kan tända på en helt slätrakad fitta?
    Ligger nog någonting i det du säger. Snart är väl problemet att man enbart kan tända på silikonbröst, och blir äcklad av naturligaRynkar på näsan.
  • Haskel
    EmSaH skrev 2013-02-12 19:23:35 följande:
    Haskel, jag tycker inte det är oattraktivt med hår. Däremot tycker jag det känns fräschast med ansat. Men det är ju som jag känner på mig alltså. Hur andra gör bryr jag mig inte ett dugg om.

Min sambo kör helrakat i perioder för min skull, men jag älskar honom som han är. Med hår och allt
    För mig brukar det komma och gå. Har min sambo varit rakad länge, tycker jag det är trevligt/sexigt med orakad/välvärdat. Har hon vart orakad lägen är det ofta sexigt om hon rakar sig.

Jag fördömer inte TS för att han gillar rakat. Jag tycker även att man som tjej eller kille kan ställa upp för sin partner och raka sig om det är viktigt. Om det inte innebär problem naturligtvis.

Det jag framförallt reagerar på är att TS säger att han tycker det är avtändande. Jag förstår inte hur ennaturlig och frisk fitta kan var avtändande.   
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...