Inlägg från: Anonym (wtf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (wtf)

Hon vill inte raka sig längre...

Vart är världen på väg? Hur kan man sluta tända på sin tjej för att hon efter sju år låter lite hår växa? jag blir helt matt.....är det kärlek det? Hon kanske tycker det är spännande med hår...?

• Anonym (wtf)
    bull bakerskan skrev 2013-02-14 03:05:58 följande:
    Ja kör helrakat för att JAG älskar känslan att vara hårfri.Har aldrig haft en svampinfektion pga rakning. Personligen tycker ja de är vidrigt med hår,det känns ofräscht.
    Å ja jag vet att det är kroppens naturliga "filter" men ja tycker inte om det.
    Jag accepterar att det finns dom som tycker annat och säger inte därför att folk är äckliga för att de vägrar raka sig.det är ju deras val.

Jamen vad bra att alla vet att du minsann rakar dig. Tänk om du träffade en kille som helt plötsligt slutade ha sex med dig för att du rakade dig...hade du accepterat det?
  • Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 10:50:42 följande:
    Typisk exempel på att man förfaller efter några års förhållande. Fy fan!!!

Hade du velat ha en tjej 10 kilo tyngre och med hårig muff så hade du ju valt en sån från början.
    Rynkor kommer du också att få och hårig muff är väl inget förfall? Tur att du ser ut som 20 hela livet...
  • Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 10:57:28 följande:

HAHAHA!!! Hur tänkte du nu??? TS sambo har valt någon som inte rakar sig. Hon kanske inte gillar helrakat? Vad har hans intimfrisyr med hennes att göra? Vad har hennes preferenser med hans att göra? De är två helt olika människor, som vill ha och tänder på olika saker. Liknande jag får höra när jag säger att jag bara inte kan med att ligga med någon som har ens ett gram övervikt. "- Jaha, men du själv då?? Du har ju cirka fem kilo för mycket!" Jaha, och?!? Inte mitt problem, jag ska inte knulla med mig.

Så om man träffar en man med hår på huvudet och det blir glesare och glesare ska man göra slut då?
  • Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 14:09:50 följande:
    (wtf):

Det är väl ändå ingenting man kan påverka själv?? Som att lämna sin kvinna för att hon fått bristningar efter en graviditet.

Har hennes ovilja att raka sig med ålder att göra?? Har hon fått fel på lederna på sistone? Kan hon inte torka sig i röven heller??
    Nu missuppfattar du med flit. Vissa tycker det är snyggt med hår, inse det.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...