Inlägg från: Anonym (djungeln) |Visa alla inlägg
  • Anonym (djungeln)

Hon vill inte raka sig längre...

Min sambo önskar också att jag rakade mig. Jag gjorde det förr, i flera år. Och drogs med svampinfektioner, ökade flytningar och kliande inflammerade hårsäckar. Jättesexigt... Jag skär mig varje gång numera dessutom.

Talade om för min sambo för nån vecka sen att jag inte tänker raka mig mellan benen mer pga att det kostar mer än vad det smakar, för mig. Vad han tycker om det skiter jag i, inte hans underliv som blir förstört av det. Skulle han inte vilja ha sex med mig mer så är det väl synd, men det skulle inte få mig att vilja raka mig igen :P Somtur är så har jag en förstående sambo som vill ligga med mig trots hår och 20 extra kilo ;)

• Anonym (djungeln)
    nevermind skrev 2013-02-18 19:11:01 följande:

20 extra kilo?? Förvånad
    Ja, 20 extra kilo. Fick barn för några månader sen och gick upp mycket i vikt under graviditeten.
  • Anonym (djungeln)
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:48:21 följande:
    Vackra kilo! Du har gått upp dem för du burit på erat barn. Skiter i om så min dam går upp 350 kilo den dagen hon bär mitt barn
    Precis! :) Och jag kommer ju att gå ner dem så småningom, har bara inte bråttom med det eftersom vi ammar och myser just nu :D Hinner både banta och träna senare när man inte har en bebis längre ^^

Låter som att din dam kan känna sig lyckligt lottad den dagen ni bestämmer er för att ni vill ha barn {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (djungeln)
    Anonym (werton) skrev 2013-02-18 22:06:05 följande:
    Jag fattar inte riktigt. Hur kan flytningar öka när det inte finns hår ? Hår ute och flytning inne.
    Flytningarna ändras inte.
    Jag har lika mycket eller lika lite som med hår eller utan.
    För att det blir instängt utan hår och det rubbar min pH-balans.
    Men kul för dig att du inte har några problem med det.
  • Anonym (djungeln)
    Anonym skrev 2013-03-12 11:21:37 följande:
    Samma här, å så klippar trosorna fast, känns så jävla äckligt, känns som att ens sambo skulle ha lagt hela satsen i trosorna innan man drar på sig dom Kräks
    Jaaaaa, exakt så!! Kräks
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...