Inlägg från: Anonym (flatlus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (flatlus)

Hon vill inte raka sig längre...

något gott har kommit ur allt vaxande och rakande, tycker jag. I danmark och australien är det så vanligt, majoriteten av män och kvinnor vaxar sig att flatlusen är helt utdöd. forskarna vill gärna bevara denns art???och uppmanar nu folk i svergie att sluta vaxa/raka sig!..de bekymrar sig alltså att flatlöss håller på att dö ut även i sverige och söker nu folk med könsbehåring att under kontrollerade situationer bära de fåtal som finns kvar i ett antal veckor för att de inte ska dö ut( problemet är att de hittar inga flatlöss)....vidrigt tycker jag, så jag är glad////en stolt vaxad kvinna som aldrig haft ph/flatlus/svamp/röda prickar problem

• Anonym (flatlus)
    Montparnasse skrev 2013-03-13 18:25:14 följande:
    Haha, vad fan ska forskarna med flatlöss till?

ellerhur.Den forskaren som höll på med detta projekt i danmark sa att alla arter har rätt till att leva vidare.så hon uppmanade nu svenska folket att sluta raka/vaxa sig. skulle ju aldrig sluta pga den orsaken (rysning över ryggraden) men en sammafattning av den forskarens berättelse i från övriga världen är att allt fler män somkvinnor väljer att vaxa allt. här på fl så läser man mycket att "trenden" håller på och vänder till det håriga. Jag kan bara stå för mig och mina vänner och vi vaxar oss.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...