• LEG

Hon vill inte raka sig längre...

Du borde få dig själv på bättre tankar- inte din tjej.

Håller med den som skrev att håret nog inte är det som är problemet.

• LEG
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-10-15 12:19:15 följande:

Sluta raka dej du med! Det hade jag gjort om jag fått en tjej som vill se ut som en äkta feminist! Hon kanske gillar killar som ser ut som Peps P!

Mogen man men en omogen kommentar.
  • LEG
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-15 13:38:37 följande:

Det handlar inte om att "behöva" ändra på något. Det handlar om att KUNNA ändra på något.

Och i detta fallat är det enbart kvinnan som kan ändra på sina rak-rutiner. OM hon vill behålla förhållandet.

Men om hon tycker det är mer värt att ha en hårig fitta mellan benen än att behålla mannen hon älskar så är det bara att prioritera efter det. Det är inget jag ifrågasätter alls.

Allt handlar om prioriteringar.

Stackars de unga porrskadade män som inte kan tända på en kvinna om hon har lite hår mellan benen. Tur de inte var könsmogna för en 15-20 år sedan, då hade de aldrig fått knulla.

Om nu raktrenden skulle svänga tillbaka, då får de problem...

För övrigt går det mycket väl att lära om, det handlar om vilja där också.
  • LEG
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-10-15 15:00:29 följande:

Vilket jädra jidder det är på tjejer... Männen ska göra saker för sina kvinnor men att vilja ha en rakad och len fatta ja då är man pedofil?! Fyfan så tröga vissa är... "tyvärr" är de många män som inte vill ge sig in i en jungel när man vill leka lite. De e ju så ofräsch med massa hår...

Ja precis sådant jädra jidder det är på vissa killar, sådant liv för lite hår. Du vet, det går att se saken från två håll, ibland slår argumenten bakut mot den som framför dem.
  • LEG
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-10-15 15:00:29 följande:

Vilket jädra jidder det är på tjejer... Männen ska göra saker för sina kvinnor men att vilja ha en rakad och len fatta ja då är man pedofil?! Fyfan så tröga vissa är... "tyvärr" är de många män som inte vill ge sig in i en jungel när man vill leka lite. De e ju så ofräsch med massa hår...

Ja precis sådant jädra jidder det är på vissa killar, sådant liv för lite hår. Du vet, det går att se saken från två håll, ibland slår argumenten bakut mot den som framför dem.
  • LEG
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-16 02:41:39 följande:

Mycket intressant o se hur knäckta alla kvinnor blir här utav att män tänder på rakade fittor.

...eller män som blir knäckta av att inte få bestämma hur kvinnan skall frisera sig därnere.

Din anonymidentitet avslöjar väl vad du är för person: "så är det". Med den inställningen till världen kommer du inte att få det så lätt här i livet
  • LEG

Då var du nog en av de tidigare. Sedan beror det kanske på vilka kretsar man umgås i. Första halvan av nittiotalet är nog mer korrekt att det började bli vanligt.

Men oavsett exakt år - vilket lnte går att fastställa- så är det en försvinnande kort tid i historien. Och det knullades även tidigare.

• LEG
    Wiesz skrev 2014-10-17 23:34:08 följande:
    Nu har vi ju inte det problemet eftersom vi båda är hårlösa. 
    Men jag talade av egen erfarenhet, med män som inte hållt håret kort eller tagit bort det helt, efter att man haft sex och varit intensiva så är det ofta som hår lossnar. Precis som min sambo kan tappa brösthår om vi gnider tillräckligt intensivt emot varandra.
    Det måste vara otroligt jobbigt att vara ung idag, ni har skapat er så otroligt många problem som inte fanns när jag var ung (och inte finns nuförtiden heller för mig). Hår i munnen, hår här och hår där, hur bär ni er åt egentligen när ni älskar. Har ni en röjtrimmer i käften?

Det är helt upp till var och en vad den vill göra med sitt hår oavsett om det sitter på huvudet, runt könet, på bröstet eller i armhålan. Men skyll inte på problem som inte finns. Tror ni inte man ägnade sig åt oralsex innan nittiotalet?
  • LEG
    Wiesz skrev 2014-10-18 00:11:32 följande:
    Visst måste det? Det är ju synd att vi fostrats av ett samhälle byggt på värderingar och synsätt av er från "den gamla generationen".
    Det är nog inte vi från den "gamla" generationen som fått er att tro att det måste vara rakat iaf.

Men börjar man diskutera om man kan älska sin kvinna om hon inte rakar sig,,, då börjar jag fundera på hur mycket kärlek som finns där. Då är alla argument om hår i munnen och ofräscht och annat bara svepskäl, grundproblemet är känslorna.
  • LEG
    Anonym (anonym) skrev 2014-10-18 18:05:16 följande:

Det är väl bra att det är 80% av männen enligt alla forum som inte får till det med kvinnor speciellt ofta de kvinnor som inte rakar sig kan ju ha sex med en av dessa män som säger sig inte alls vara kräsna utan är nöjda enbart med att det är en kvinna.

Det finns kräsna män som vill att kvinnan skall ha håret kvar. Återigen en av alla dessa självutnämnda domare som uttalar sig bestämt för hela mänskligheten om hur det skall vara. Gör och tyck som du vill men tro inte att alla är eller ska vara eller tycka som du.

Sedan ger jag inte så mycket för resultat av undersökningar på forum. Om du tror att det finns något vetenskapligt i dem så saknar du förmågan till källkritik. 
  • LEG
    sextiotalist skrev 2014-10-19 08:57:34 följande:

Det lustiga med sådana här trådar är att de som rakar säger att man måste raka sig för att få sex, men vi som är orakade får sex och de som lever singelliv och inte rakar sig, verkar inte ha några problem med att få karlar.

Min tolkning är att de som rakar sig är upprörda för att andra inte gör det, karlar som gnäller verkar ha valet sex med orakad eller inget sex alls.

Det som verkar göra de flesta upprörda är att de blir varse att han inte kan bestämma över kvinnans kropp

Sammanfattat och klart
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...