Hon vill inte raka sig längre...
Du borde få dig själv på bättre tankar- inte din tjej.
Håller med den som skrev att håret nog inte är det som är problemet.
Du borde få dig själv på bättre tankar- inte din tjej.
Håller med den som skrev att håret nog inte är det som är problemet.
Sluta raka dej du med! Det hade jag gjort om jag fått en tjej som vill se ut som en äkta feminist! Hon kanske gillar killar som ser ut som Peps P!
Det handlar inte om att "behöva" ändra på något. Det handlar om att KUNNA ändra på något.
Och i detta fallat är det enbart kvinnan som kan ändra på sina rak-rutiner. OM hon vill behålla förhållandet.
Men om hon tycker det är mer värt att ha en hårig fitta mellan benen än att behålla mannen hon älskar så är det bara att prioritera efter det. Det är inget jag ifrågasätter alls.
Allt handlar om prioriteringar.
Vilket jädra jidder det är på tjejer... Männen ska göra saker för sina kvinnor men att vilja ha en rakad och len fatta ja då är man pedofil?! Fyfan så tröga vissa är... "tyvärr" är de många män som inte vill ge sig in i en jungel när man vill leka lite. De e ju så ofräsch med massa hår...
Vilket jädra jidder det är på tjejer... Männen ska göra saker för sina kvinnor men att vilja ha en rakad och len fatta ja då är man pedofil?! Fyfan så tröga vissa är... "tyvärr" är de många män som inte vill ge sig in i en jungel när man vill leka lite. De e ju så ofräsch med massa hår...
Mycket intressant o se hur knäckta alla kvinnor blir här utav att män tänder på rakade fittor.
Då var du nog en av de tidigare. Sedan beror det kanske på vilka kretsar man umgås i. Första halvan av nittiotalet är nog mer korrekt att det började bli vanligt.
Men oavsett exakt år - vilket lnte går att fastställa- så är det en försvinnande kort tid i historien. Och det knullades även tidigare.
Det är väl bra att det är 80% av männen enligt alla forum som inte får till det med kvinnor speciellt ofta de kvinnor som inte rakar sig kan ju ha sex med en av dessa män som säger sig inte alls vara kräsna utan är nöjda enbart med att det är en kvinna.
Det lustiga med sådana här trådar är att de som rakar säger att man måste raka sig för att få sex, men vi som är orakade får sex och de som lever singelliv och inte rakar sig, verkar inte ha några problem med att få karlar.
Min tolkning är att de som rakar sig är upprörda för att andra inte gör det, karlar som gnäller verkar ha valet sex med orakad eller inget sex alls.
Det som verkar göra de flesta upprörda är att de blir varse att han inte kan bestämma över kvinnans kropp