Inlägg från: Grynet2010 |Visa alla inlägg
  • Grynet2010

Hon vill inte raka sig längre...

Det är bara fjantigt kräsna människor som inte får sex. Är helt orakad och min man älskar det och vi har sex flera gånger om dagen. Skulle min man på någotvis sexvägra så finns det gott om män på denna planet så är det ju bara så varför ska hon ens bry sig om att du inte tänder och vägrar ha sex? Det är ju liksom bara dig det drabbar inte henne. Den dagen fler slutar att ha så förbaskat mycket med krav för att kunna gå igång den dagen skulle flera ha sex istället för att sitta vid en porrfilm eller leta en älskare/älskarinna. För mig är det helt absurt att en man ska hålla på med sexvägran för hår på fittan, skyll dig själv och sluta gnälla.

• Grynet2010

Kvinnan ska inte heller behöva ändra på sig då är det bättre att inse att man inte passar för varandra. I helvete heller att jag skulle be min man förändras eller förändra mig själv för att vi ska passa ihop. Rätt enspårigt att sexvägra för lite hår tänder man inte på resten? Jobbigt läge för en man om alla kvinnor i världen skulle ha hårig fitta haha

Anonym (Så är det) skrev 2014-10-15 13:28:38 följande:

Man kan inte ändra vad man tänder på. Däremot kan man raka sin fitta.

Därför ligger bollen hos flickvännen.

Därför mannen kan inte ändra sig.

• Grynet2010
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-15 13:38:37 följande:

Det handlar inte om att "behöva" ändra på något. Det handlar om att KUNNA ändra på något.

Och i detta fallat är det enbart kvinnan som kan ändra på sina rak-rutiner. OM hon vill behålla förhållandet.

Men om hon tycker det är mer värt att ha en hårig fitta mellan benen än att behålla mannen hon älskar så är det bara att prioritera efter det. Det är inget jag ifrågasätter alls.

Allt handlar om prioriteringar.

En redig kvinna reder sig själv en ;) Skulle det stå mellan att jag själv ska trivas med mig själv eller att mannen ska kunna knulla med mig pga hår så fortsätter jag att trivas med själv och träffar en riktig man som tänder på hela mig och min lust.
  • Grynet2010
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-15 14:41:17 följande:

Va? JO jag kan jämföra mig skitlätt. Har du någongång försökt raka en PUNG? Där kan du snacka om precision och tidsåtgång. Att raka en fitta är långt ifrån lika kompicerat. dessutom kan man be pojkvännen göra det, blir det en erotisk grej av det hela.

Tyvärr, dina argument håller inte än så länge.

Men varför i hela helvete rakar du pungen för? Har du någonsin fått höra att killar ska raka sin pung? Det ser väldigt knasigt ut när en man rakar här och där ja rent omanligt faktiskt.
  • Grynet2010

Äääh om en man inte klarar av att ha sex med en kvinna med hår på fittan är han inte mycket till man och inte fan är det själva kvinnan han tänder på heller. Vi är väl mer än en fitta? Nu är man så pass gammal så man vet att killar med krav på hur en kvinna ska se ut eller vara är inte ett dugg intresserad av att göra det skönt för henne utan är mer ute efter att stilla sina egna behov.

• Grynet2010
    Anonym (Så är det) skrev 2014-10-16 02:41:39 följande:

Mycket intressant o se hur knäckta alla kvinnor blir här utav att män tänder på rakade fittor.

Inte ett dugg knäckt men inte ert dugg brydd att så många svenska män går utan sex ;).. Sjålv är jag gift för andra gången har även några älskare i bagaget men ingen av dom har avstått sex pga lite hår på fittan, men som sagt skillnad på män som njuter av hela kvinnan och män som anser att kvinnan bara är ett stycke fitta och inte bryr sig om vad som är skönt för henne. Varför vara knäckt över sådana män när jag har en man som gav mig ett morgon skjut innan han for på jobbet, Trots min håriga fitta?... Att det finns mäm som hellre avstår sex och runkar istället är inte så mycket att gråta över :)
  • Grynet2010
    Wiesz skrev 2014-10-17 23:04:57 följande:

Vad hårt många tjejer tar det att många män föredrar en rakad fitta framför en hårig. Jag håller alltid min ren och fräsch för min sambo, eftersom det gör att han vill slicka min fitta. Precis som han håller efter på sig själv för min skull. 

Det värsta som finns är att få hår i munnen, och speciellt när man gnidit sig fram och tillbaka och hårstrån lossnat som sedan kommer ner i halsen när man andas/sväljer slem. 

Har hellre en rakad fitta än en man som behöver avbryta för att han hulkar pga att han fått mina könshår i halsen..

Hår i munnen? Hur i hela friden gör han då? Min man har aldrig fått hår i munnen och då brukar jag sitta på hans ansikte och gnussa.
  • Grynet2010
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-10-20 10:27:26 följande:

Så du har inget könshår på dina blygdläppar då? En sådan tjej har jag aldrig träffat.

En annan sak som vi killer hatar är att det kittlas i näsan av hår som sitter på venusberget, håller man det lite kort om man inte vill raka bort det så blir det inte samma problem.

Inte alla killar hatar utan vissa killar det är stor skillnad det ;) Min man däremot hatar känslan av en helrakad fitta och han blir oerhört avtänd av det men det är min man inte ALLA män. Klart som tusan att jag har hår på blygläpparna men min man har då aldrig kraxat upp hår bollar eller spottat ut hår för det men å andra sidan så slickar han mig inte som en katt heller.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...