Hon vill inte raka sig längre...
Jag tycker tyvärr det är oerhört avtändande om kvinnan har en gigantisk buske hela tiden, samma gäller för män. Det är inte hygieniskt med för mycket hår, det får mig att tänka att människan inte tvättar sig där nere eller har normal hygien, vilket självklart är extremt avtändade oavsett kön eller annat.
Sen om kvinnor gör det som en feministprotest mot "samhället" då tycker jag bara det är ett barnsligt och omoget beteende, och visar bara på hur dåligt insikt man har om hur social politik fungerar, då är det ett ännu större nej från min sida (som man).
Jag säger inte att det ska vara helrakat och helt slätt på kvinnor, och att hon ska raka sig var och varannan dag och pinas och ha rakfinnar konstant (det får man dock bara om man har fel teknik, vilket majoriteten har).
Använd en jävla sax du har hemma, är det svårt?
Eller hur svårt är det att ansa? Köp en trimmer för 150 spänn och ställ in den på 1 mm längd och dra upp och ner några gånger, det tar 10 sekunder.
Det blir inga röda prickar eller rakfinnar, det är mer hygieniskt och inte lika äckligt som en stor buske, och det är inte jobbigt eller obehagligt eller något annat negativt, det är smidigt.
Sen kan man faktiskt ha löss/flatlöss då de trivs mycket bra i om det är mycket hår, det är varmt, fuktigt osv, och övriga könsjukdomar, bakterier om det är mycket hår. Sen kan vissa få problem om det är helt slätrakat, vi är alla formade olika, vissa kan även få svamp av det. Men att ansa och ha kvar några mm har jag inte hört talas om att det ger problem.
"Eh jag borstar inte tänderna längre för att då vill min tjej bara kyssas, och då behagar jag bara kvinnor", jag ska börja med den argumentationen och ej sköta min munhygien från och med nu.
Låt mig avslöja en hemlighet kvinnor, trots vad ni har hört av all social programmering i tv, media, bloggar, från vänsterpolitiker osv, så är ett sexliv ett samspel mellan dig och den andra parten. Förstår ni innebörden av samspel?
Det har inget över huvudet taget att göra med att "behaga mannen" att ha en normal hygien, tvätta sig och hålla sig ren.