Anonym (Obehagligt) skrev 2014-10-15 14:06:09 följande:
Det kan ju vara så att frun tycker att det är obehagligt att vara rakad.
Många lider av svamp, klåda, bölder etc. efter rakning.
Om rakning är det enda sättet frun kan behålla mannen på....tycker jag att hon skall se sig om efter en ny man.
Allt handlar om prioriteringar.
Grynet2010 skrev 2014-10-15 14:00:05 följande:
En redig kvinna reder sig själv en ;) Skulle det stå mellan att jag själv ska trivas med mig själv eller att mannen ska kunna knulla med mig pga hår så fortsätter jag att trivas med själv och träffar en riktig man som tänder på hela mig och min lust.
LEG skrev 2014-10-15 13:52:36 följande:
Stackars de unga porrskadade män som inte kan tända på en kvinna om hon har lite hår mellan benen. Tur de inte var könsmogna för en 15-20 år sedan, då hade de aldrig fått knulla.
Om nu raktrenden skulle svänga tillbaka, då får de problem...
För övrigt går det mycket väl att lära om, det handlar om vilja där också.
Vad är det ni försöker argumentera mot? Jag konstaterar en sanning, och sanningen är den att man tänder på det som man tänder på.
Och om mannen inte tänder på kvinnan för att hon har en skog mellan benen, så går det inte att göra något åt annat än att hon rakar sig.
Vill sen kvinnan inte raka sig, så ja, då får dom ju skiljas isåfall, om sexet nu är viktigt för båda parter.
Inget konstigt alls. Prioriteringar som sagt.
Om jag varit kvinna hade jag dock lätt rakat mig, det är mycket enklare än att behöva hitta en helt ny man som man klickar o allt med.