Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Hon vill inte raka sig längre...

Det är väl bra att det är 80% av männen enligt alla forum som inte får till det med kvinnor speciellt ofta de kvinnor som inte rakar sig kan ju ha sex med en av dessa män som säger sig inte alls vara kräsna utan är nöjda enbart med att det är en kvinna.

• Anonym (anonym)
    LEG skrev 2014-10-18 19:56:44 följande:
    Det finns kräsna män som vill att kvinnan skall ha håret kvar. Återigen en av alla dessa självutnämnda domare som uttalar sig bestämt för hela mänskligheten om hur det skall vara. Gör och tyck som du vill men tro inte att alla är eller ska vara eller tycka som du.

Sedan ger jag inte så mycket för resultat av undersökningar på forum. Om du tror att det finns något vetenskapligt i dem så saknar du förmågan till källkritik. 
    Det är ju den uppfattningen som sprids på forum efter forum att det bara det är 20% av män som har tillgång till alla kvinnor och att massor av män är oskulder långt upp i medelåldern dessa män påstår att kvinnor är så kräsna, nu visar det sig att män tydligen är ännu mer kräsna.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (K) skrev 2014-10-18 21:14:59 följande:
    Det är väl självklart en rättighet att låta bli att raka eller ansa sitt underliv, men å andra sidan så är det ju också förståeligt att ens partner inte vill slicka en hel regnskog med hår. Min partner gör ju som han vill men jag skulle ju aldrig suga av honom om han inte ens ansat. Det hör väl till god ton att iaf ansa lite om man förväntar sig att ens partner ska närma sig området med sin mun?
    Skum anatomi din sambo har om du kommer i kontakt med behåring vid avsugning.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...