Inlägg från: Anonym (Sällan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sällan)

Killar hur ofta får ni komplimanger?

Väldigt sällan. Jag slutade nog få komplimanger annat än ytterst sällan vid 25 ca, tror det är rätt vanligt. Då får man inte höra att man är duktig eller har gjort ett bra jobb längre, utan antingen kritik eller ingenting. Så avsaknad av kritik blir en slags komplimang. 

Den underligaste komplimangen fick jag när jag jobbade i äldrevården och var 19. Jag kunde sätta katetern rätt på en dam med framfall varje gång vilket tanterna som jobbade där ofta inte klarade (den hamnade i vaginan eller tom i anus för det såg inte ut som normalt). Sjuksköterskan berömde mig för det samtidigt som hon kritiserade resten. "Mitt namn" kan och han är en pojke, outbildad och 19 år! Om han kan hitta rätt där så borde faaan ni som har samma utrustning som omsorgstagaren själva kunna hitta rätt också!"

En väldigt fin men samtidigt underlig komplimang. Alla föds vi med olika talanger, min är tydligen att hitta urinröret på kvinnokön med framfall. Hade hellre kunnat lira fotboll som Zlatan men en talang är ändå en talang.

Svar på tråden Killar hur ofta får ni komplimanger?