Inlägg från: favorit61 |Visa alla inlägg
  • favorit61

Thai tjej!

Hej på er! Jag är tillsammans med en thai tjej som är 18 år yngre än mig och vi har ett underbart förhållande. Med 4 barn, från 6 till 19 år. Jag har hört så mycket skit om tjejer från Thailand och kanske en del med all rätt men svenska tjejer verkar se det som ett riktigt hot! Vi killar i Sverige måste ju också få träffa utländska kvinnor och nu när vi gör det så är det mycket snack om hur synd det är om dom unga tjejer som kommer hit med gamla gubbarna. Thai tjejerna här i vårt land fyller en så viktig funktion som ni aldrig kan förstå. Vi har ju aldrig klagat på när ni började åka till Grekland Spanien och knulla runt och inte

heller när ni lägger upp er här hemma för för Turkar, Syrianer och OSV. Vi gillar våra vackra fina sexiga, fina Asiater..vad är ni rädda för ni har ju era...
    thai brudar
  • Svar på tråden Thai tjej!
  • favorit61

Båda får vad dom vill ha, är det det du menar?

• favorit61
    Bibbidi skrev 2013-02-13 01:08:28 följande:

Skrev snabbt och slarvigt, men du förstår ändå. 

Godnatt. Baby 

Det var ju ett tag sedan jag skrev det hår men varit i thailand och  nu hermma ett tag, visst kan jag skriva därifrån men hade ingen lust.
    Bibbidi skrev 2013-02-13 01:08:28 följande:

Skrev snabbt och slarvigt, men du förstår ändå. 

Godnatt. Baby 

Ok jag tycker att du har inte koll på vad som händer. Ok min fru har aldrig varit fattig, men dom flesta tjejerna i sverige är före detta bar tjejer. Ok jag vet att men betalar allt för dom om dom gifter sig med dom och kommer hit. Men dom är inte horor längre för dom ger vad mannen vill ha och dom får det dom vill ha. I Thailand skulle dom få av Aids och dö. Så i mina ögon så får båda något ut av det och du ska veta att  thai tjejen skickar säkert  2-5 tusen varje månad till sin mamma och pappa i Thailand. Så tror du att jag vet eller bara skriver en massa skit, men du jag vet, jag känner så många thai i Sverige så jag vet hur det funkar.

• favorit61

Var du på thai festen i Vendelsö i går så skulle du se många snygga, med thai tjejer. Det börjar bli mer och mer svenska killar och men som vill ha asiatiska kvinnor.

Svar på tråden Thai tjej!