• PolyPond

Blir du irriterad

Blir du irriterad om det saknas alternativ så att du inte kan svara på pollen i en omröstningstråd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du irriterad
  • Butterscotch

Ha ha

För att svara på frågan: Nej, det blir jag inte. Man kan ju spamma tråden med oönskade kommentarer istället.

• Thaleya1

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Vad irriterad jag blev nu, genialisk tråd dock, skulle svara Ja och var nära att klicka på alternativ två men såg då att VA? alternativ två är ju också Nej, din skojiga jäkel :P

• PolyPond
    Thaleya1 skrev 2013-02-13 16:34:55 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Vad irriterad jag blev nu, genialisk tråd dock, skulle svara Ja och var nära att klicka på alternativ två men såg då att VA? alternativ två är ju också Nej, din skojiga jäkel :P
    Flört
  • M C

Hahahahaha!
    Lysande! 

Undo these cuffs and I'll show you
  • LadyTeague

Annat: ....onödig kommentar om att jag inte varit med om liknande men känner ändå att det borde funnits något alternativ som passar mig för jag måste rösta oavsett fråga.

Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • Anton Chigurh

Mmm.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Wimsey

Ibland, men jag blir ännu mer irriterad när folk inte ställer upp på grundförutsättningarna i frågan och utifrån det hittar på egna altermativ. Typ när frågan är "du har precis dödat din partner och nu funderar du över hur du ska komma undan med det" så kan man vara rätt säker på att någon kommer in och svarar "annat, jag skulle inte döda min partner" som om alla andra som har svarat på frågan faktiskt skulle göra det.

gammal detektiv i ny förpackning
  • M C
    Wimsey skrev 2013-02-14 22:19:29 följande:
    Ibland, men jag blir ännu mer irriterad när folk inte ställer upp på grundförutsättningarna i frågan och utifrån det hittar på egna altermativ. Typ när frågan är "du har precis dödat din partner och nu funderar du över hur du ska komma undan med det" så kan man vara rätt säker på att någon kommer in och svarar "annat, jag skulle inte döda min partner" som om alla andra som har svarat på frågan faktiskt skulle göra det.

Men erkänn att du är lite avis på hur lysande frågeställningen är!
  • FuckGoggleAskMe

Intressant fragestallning.
    Annu intressantare tycker jag det ar med just fragorna som det ar svart att svara nej eller ja pa, eller dar svaret ar ganska uppenbart.

Svarar du nej eller ja pa dessa fragor t.ex.:
    - Misshandlar du fortfarande din partner?
    - Sover du?
    - Har du slutat med heroin an?
    - Ar du fortfarande inte pedofil?

• M C
    FuckGoggleAskMe skrev 2013-02-18 20:05:41 följande:
    Intressant fragestallning.
    Annu intressantare tycker jag det ar med just fragorna som det ar svart att svara nej eller ja pa, eller dar svaret ar ganska uppenbart.

Svarar du nej eller ja pa dessa fragor t.ex.:
    - Misshandlar du fortfarande din partner?
    - Sover du?
    - Har du slutat med heroin an?
    - Ar du fortfarande inte pedofil?

Hahahaha!
  • MLB

JA!

Jag blir också irriterad på att jag måste "ange mera text för att få posta".

• M C

JA!!!

Svar på tråden Blir du irriterad