• Anonym (Ts)

Hur snygg är du egentligen? Skala 1-10..

Personligen tycker jag att det är upp till betraktaren, alla kan inte tycka att en och samma person är snygg. Men inspirerad av en annan tråd så är jag lite nyfiken på att höra vad alla här tycker om sig själva, hur snygg är du på en skala från 1 till 10? Motivera gärna.

• Svar på tråden Hur snygg är du egentligen? Skala 1-10..
  • Mandel

Hahahaha! Jag och snygg ingår aldrig i samma mening. Kom på ytterligare en konstig sak med min kropp i dag när jag stod i provhytten i ett par sköna byxor. Inte nog med att jag har en bred röv den är liksom konstig och fortsätter ned på låren utan något ordenligt avslut mellan just rumpa och sedan lår.
    Ser alltså inte klokt ut!
    Jag får väl betyg 1 av mig själv i sådana fall och jag får säkerligen inte högre av någon annan heller eftersom jag aldrig någonsin har fått höra att jag är söt eller snygg. Inte ens av gamla tanter liksom...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (f)

Jag är nog ganska snygg! Svårt att bara gå efter vad man själv tycker, men jag ska försöka.
    Fina ansiktsdrag, fin ögonfärg, lång och slank, bra hållning, glatt leende. Jag ger mig själv en 6:a!

• SpanskaFlugan

Jag är en klockren 10:a. Kanske inte i andras ögon men i mina egna ögon är jag helt perfekt. Och helt ärligt, vem fan orkar bry sig om vad andra tycker? Gillar de inte vad de ser kan de titta åt ett annat håll! 

• Anonym (4:an)

Jag är inte snygg. Inte direkt ful heller, men överviktig. Och mitt självförtroende har aldrig varit på topp. Jag är nog en 4 i mina egna ögon. En tjock 4, men jag jobbar på saken. Om jag jobbar hårt kan jag nog kämpa mig upp till att bli en 6:a.

Ett problem jag har är att jag har ganska skeva drag. Inte så att jag är uppenbart sned på något vis. Men min spegelbild är inte alls särskilt lik mig. Jag föredrar min spegelbild framför hur jag ser ut på kort. Det hjälper till att hålla mitt självförtroende nere. När jag lyckas intyga mig själv att jag faktiskt ser ganska bra ut, så får jag i nästa ögonblick syn på mig som andra ser mig och gillar inte alls vad jag ser.

• La Lola

Som ofixad, en 3:a kanske.
    Som tillfixad (smink o snygga kläder), en 6-7:a kanske.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • mliten

Ptja. 6:a kanske. Om jag är på riktigt bra humör-en 8:a.

• Tittij

Hmmm. En 8:a skulle jag sätta.
    vid enstaka tillfällen när jag orkar pifa till mig och sätta på mig nån snygg trasa kan jag komma upp i en 9:a
    Men då är min skala för "vanliga" människor och inte photoshoppade kändisar ,-)

• Älskar vintern

Som jag är nu så är jag väl en 2:a eller 3:a. 
    Om jag skulle gå ner till normalvikt, fixa till hår och sminka mig osv skulle jag nog kunna bli en 5:a (max).  

• Anonym

Som jag är nu en 4:a kanske. Är överviktig. När jag är smal som jag varit tidigare är jag relativt snygg och kanske en 7:a faktiskt.

Jag borde gå ner. Men motivationen....

• Jojile

Eftersom jag har ett par kilon som jag kan dela med mig av så säger jag en åtta som ofixad och med lite makeup-fusk blir jag en nia.

Svar på tråden Hur snygg är du egentligen? Skala 1-10..