• Empan36

Hjälp med bugaboo

Köpte igår en bugaboo på blocket. Det förra ägarna sa att chassit var utbytt 2012, kan man se det på något sätt? Skulle nämligen beställa en ny bumper från bugaboo, som alla kunde göra genom att bara skriva i serienummret men den sa ifrån först men sen när jag skrev att jag fått en bumper efter 2009 gick det igenom. Såg även idag att bakhjulen är lufthjul, har inte bugaboo skumfyllda hjul? Har jag blivit grundlurad? :( det sa även att vagnen var köpt 2011.

• Svar på tråden Hjälp med bugaboo
  • Älska livet som det är

Vilken bugaboo vagn e det? Vår donkey har luft hjul har för mig att alla bugaboo e luft hjul. På vår vagn kan man se att det är nytt chassi genom att där man fäller ihopa vagnen på dom vita knapparna där e två svarta knappar som man måste trycka in. På det gammal chassi e där bara en svart knapp på ena sidan.

• Nordanvinden08

Bugaboo frog har lufthjul, inte camelion... Frog säljs inte i Sverige längre men är vanlig i USA. :) Frog är lite mindre i sitsen än camelion. Frogs insida av liggdelen och sufletten är quiltad (rutigt mönster).
    :)

• Empan36

En cameleon. Fick reda på att innan 2010 (?) hade cameleon lufthjul bak så den är nog en 09 eller så. Men ändå, så trist när folk försöker luras på blocket.. Står cameleon överallt så är inte en frog

Svar på tråden Hjälp med bugaboo