• Tom Araya

Sexbutik - tips

Jag söker en butik för erotik och sexhjälpmedel, har ni tips att komma med?

Butiken ska finnas fysiskt (inte enbart på internet/postorder) och helst i Stockholm.
    Sortimentet ska vara omfattande och av god kvalitet
    Där ska finnas              -sexleksaker
                 -underkläder
                 -Play boy-prylar
                 -Skämtsamma artiklar
  • Svar på tråden Sexbutik - tips
  • orpon

Bra tråd, ska följa med intresse då jag o tjejen ska till Sthlm om ett par veckor och vill besöka just en sån här butik Skrattande

Samlag 50 kronor. Jag kan dansa oxå!
  • Matte72

En ganska nyöppnad butik som kändes fräsch och inte så sunkig som många sexbutiker gärna kan vara är Lace & Goodies på Regeringsgatan 76. Dock hade de inte så mycket skämtartiklar utan försökte snarare skapa en känsla kring "50-shades"-temat.

• Skepparen
    Matte72 skrev 2013-02-14 16:32:29 följande:
    En ganska nyöppnad butik som kändes fräsch och inte så sunkig som många sexbutiker gärna kan vara är Lace & Goodies på Regeringsgatan 76. Dock hade de inte så mycket skämtartiklar utan försökte snarare skapa en känsla kring "50-shades"-temat.
    Regeringsgatan 76? Är inte det gamla sunkiga US Video? 

Jag skulle nog åka till Läderverkstan för leksaker och till en underklädesaffär för underkläder.
    Sedan finns ju de där på söder som jag glömd vad de heter. :-/ Postar igen om jag kommer på det. 
  • Labolina
    Skepparen skrev 2013-02-14 16:39:26 följande:
    Regeringsgatan 76? Är inte det gamla sunkiga US Video?  Jag skulle nog åka till Läderverkstan för leksaker och till en underklädesaffär för underkläder. Sedan finns ju de där på söder som jag glömd vad de heter. :-/ Postar igen om jag kommer på det. 

Tror den ligger kvar.... Jag tipsar om Pistill på Drottninggatan (högt uppe). Ovan nämnda Lace & Goodies har jag gått förbi och den ser schysst ut.
  • Matte72
    Skepparen skrev 2013-02-14 16:39:26 följande:
    Regeringsgatan 76? Är inte det gamla sunkiga US Video? 

Jag skulle nog åka till Läderverkstan för leksaker och till en underklädesaffär för underkläder.
    Sedan finns ju de där på söder som jag glömd vad de heter. :-/ Postar igen om jag kommer på det. 
    De ligger vägg i vägg (ingen aning om det finns andra kopplingar mellan butikerna) men Lace och Goodies är betydligt mer välkomnande än sin granne ;)
Svar på tråden Sexbutik - tips