• Unika

Bra present till nyfödd?

Hej alla föräldrar.

Jag tänkte be er om tips på bra presenter till en nyfödd liten gosse. Vad tyckte ni var användbara/fina presenter när ni precis hade fått barn?

MÅNGA tips vill jag ha!

• Svar på tråden Bra present till nyfödd?
  • Telus

Har inte fått barn än , men något som är uppskattat är en bok med barnsånger!

• skidan

kläder i storlek 68 eller större. De mindre storlekarna får man så mycket av, sedan helt plötsligt har man inget, de växer ju så fort också.

• Emsingen

skidans tips är bra. Annnars kanske presentkort så de kan köpa kläder själva till barnet. När jag fick Minna fick hon massor kläder i storlek 50 - 56 och det tog jättelång tid innan jag fick köpa till henne, som jag verkligen sett fram emot att göra. Låter otacksamt men det var så.

Annars, mysig mjuk babyfilt i bomull. Det fick vi och har haft mycket användning av.

• Gahlin

Bok med barnsånger.
    Speldosa.
    Presentkort på kläder.
    Skallra.

• Lilla C

mm filtar, kläder... gärna 62-68 som används lite längre fram. kläder får man inte för mkt av! vi fick jättegulliga set, lite lyxkläder helt enkelt!

• gurlie

Jag skulle bli rörd och glad om någon gjort något personligt till bebben. typ påbörjat ett fotoalbum och skrivit nåt fint, eller sytt nåt...

Nåt litet bara....priset har ju föga betydelse...

och det är dessutom lättare att bara köpa nåt än att faktiskt tänka till och skapa nåt. = värt så mycket mer

; )
    bara lite tips.......

• gurlie

Jag skulle bli rörd och glad om någon gjort något personligt till bebben. typ påbörjat ett fotoalbum och skrivit nåt fint, eller sytt nåt...

Nåt litet bara....priset har ju föga betydelse...

och det är dessutom lättare att bara köpa nåt än att faktiskt tänka till och skapa nåt. = värt så mycket mer

; )
    bara lite tips.......

• gurlie

jag hakade visst upp mig. sorry.

• place

själv så tycker jag att en fin present är en bok som man skriver in sådana saker man kan ha till hela livet, ´när man föddes, vikt å sånt. jag tror det heter "min första bok ". Minne för hela livet
    Lycka till......claudia

• Unika

Jättebra!! Fler tips vill jag ha!

Svar på tråden Bra present till nyfödd?