Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Allt över 5 p = du överlever.
    Allt under 5 p = du dör.

Hur klarar du dig?

Själv fattar jag tag i skrivbordslampan (7p), sliter av skärmen, använder elsladden som rep, piska eller lassoo, knäcker sönder glödlampan mot marken, och attackerar zombies med detta vapen av stål och glaskross.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?
  • Jellybeanbaby
    Nockan skrev 2013-02-14 23:07:08 följande:
    En soffkudde.. Kan jag kväva dem med den?
    Definitivt!
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby
    dfuoih skrev 2013-02-14 23:06:29 följande:
    Hmm. 1 paket keso med sked.
    dfuoih förlorade en ärofylld batalj.
  • Jellybeanbaby

Hahahaha! Som jag garvade! XD Vad glad jag är över att tråden överlever och växt till sig lite!

Cornellia skrev 2013-02-14 23:46:12 följande:
    Crap. Jag är i princip redan död. Jag har sonens strumpor till vänster om mig.

• Jellybeanbaby
    SÅ roligt! Varför forskas det inte mer om strumpor och hur de kan rädda världen?
    Marina80 skrev 2013-02-15 00:09:52 följande:
    Hmmm hade det varit min mans strumpor så hade du inte bara överlevt utan även räddat världen med hjälp av dom :D

• Jellybeanbaby

Lol, bra där, stay positive, det kanske ÄR dödskul.

Trädblåsare skrev 2013-02-15 07:19:48 följande:
    Mobiltelefonen. Om de är en bit ifrån mig kan jag alltid ringa efter hjälp, annars får jag nog leva med att bli zombie. Det kanske är dödskul.

• Jellybeanbaby
    Pallas skrev 2013-02-15 08:48:58 följande:
    Nu står det en deo där - I go out smelling like a man!
    Rest in peace.... en väldoftande peace!
  • Jellybeanbaby
    Anna J01 skrev 2013-02-15 09:33:30 följande:
    Attans! Har bara en toarulle eller möjligtvis en tvålpump på min vänstra sida.
    Dessutom instängd i ett rum utan fönster eller annan flyktväg. (Ja jag sitter på toa )
    Får nog se mig som dödsdömd i denna zombie-apokalyps
    Kryp ner i toaletten vetja, och stäng locket. Zombies är inte direkt smarta.
  • Jellybeanbaby
    hallontryffel skrev 2013-02-15 09:46:02 följande:
    Kylskåpet...
    Öppnar dörren, kliver in och försöker se ut som selleri. Förhoppningsvis går de förbi och annars har de väl "sellerin" i en bloody mary...
    Hahaha briljant!
  • Jellybeanbaby

Idag har jag en Yoggi Yalla till vänster om mig. Och i skrivbordslådan ett urgammalt paket tändstickor.
    *läser på flaskan* Skit också. Yoggi Yalla är inte brandfarligt!
    Farväl du grymma värld?

Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?