Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Trist då att ha en vägg till vänster Rynkar på näsan och alla tillhyggen finns till höger. Död

• Tom Araya
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 11:04:48 följande:
    That's the devilish plan, see. *ondskefullt skratt*
    Fast jag behöver ju bara vrida mig lite, ett ögonblick...så har jag ett tangentbord och en skärm att slå in skallen på den lede zombien med...och just nu även ett knippe tomma ölflaskor från helgen...Drömmer Cool
  • Tom Araya
    Velouria skrev 2013-02-19 11:24:54 följande:
    Toapappersrulle...

Adios världen  
    Jaja...räddar kanske inte liv men bra att ha om zombie-attacken gör dig skitnödig...Skrattande
    Velouria skrev 2013-02-19 11:25:27 följande:
    Mer än halva använd också. 
    ...inte allt för skitnödig dock...Drömmer

• Tom Araya
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 15:13:32 följande:
    Det är ju helt sant! Knock 'em dead!
    Solig

• Tom Araya

Hm...jag kom på lite andra tankar, med inspiration från den käre Herr King....Drömmer

Om det som försöker skada dig inte finns så kan du försöka intala dig själv med att det inte finns (och alla vuxna, normala människor vet att zombies inte finns) och då försvinner de.

...skulle du inte lyckas utan det där overkliga väsendet envisas med att hålla sig kvar och försöka skada dig ska du använda samma livliga fantasi om de tillhyggen du når...Drömmer
    ...temuggen innehåller syra som du häller över zombiesarna och själva muggen är av volfram och du krossar lätt deras skalle med den...{#emotions_dlg.djavulsk}

Skrattande

• Tom Araya
    mor2012 skrev 2013-02-25 20:53:48 följande:
    Inte en chans, har endast en gardinlängd bredvid mig.. Jag e död!
    Ojojoj...du måste ha dålig fantasi om du inte kommer på något sätt att skada någon med en gardinlängd...för att inte tala om stången den hänger på...Drömmer {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?