Inlägg från: Anonym (Original Gangster OG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Original Gangster OG)

Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?

Jag tycker bäst om när flickor squirtar när de själv masserar sig till squirt-orgasm och väldigt gulligt när de masserar sig till squirt-orgasm i trosorna så de blöter ner trosorna med squirtet. Och asian squirt e gulligt söta heta asian flickor det skriker gulligt när de "kommer"

Anonym (Olika) skrev 2018-06-08 20:10:59 följande:

Just nu är det mest wetsex helst snygga kvinnor som kissar i munnen på män. Annars gillar jag fistfucking, gangbang med en vit man som blir ordentligt påsatt av flera svarta välutrustade män, analsex, bögsex, 3D cartoon mm.

Tykcer andra om tösar (flickor kvinnor) som sprutar orgasm på kläderna eller i trosorna blöter ner trosorna med orgasm ah skönt rent av gulligt är det
    Anonym (Olika) skrev 2018-06-15 18:55:29 följande:

Just nu ska jag onanera och då tänkte jag mig lite wetsex där kvinnor kissar i munnen på män. Fick stånd nu när jag skrev detta :)

Ok ha så kul i snoppen ;D ????
    Anonym (Olika) skrev 2018-06-15 18:55:29 följande:

Just nu ska jag onanera och då tänkte jag mig lite wetsex där kvinnor kissar i munnen på män. Fick stånd nu när jag skrev detta :)

Hej kan någon lära mig hur man lägger smileys här det kommer frågetecken (?) Om jag lägger en smile
    Anonym (Öhh) skrev 2018-06-17 22:52:49 följande:

Alla trådar med kiss i ger automatiskt frågetecken.

Va?
Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?