Flicka med ilsket rött underliv och rumpa, se hit ni vars barn haft det.
Min tjej är blöjfri och ibland har hon varit lite röd i underlivet. Hon har haft lite flytningar någon gång. Men nu har hon sprungit och kissat mycket på sistone. Lämnat urinprov men det var blandväxt som de inte behandlade. Nu idag när jag skulle hjälpa henne att torka såg jag att hon var jätteröd i underlivet och runt analen. Det går ut kanske 2cm på varje sida om yttre blygdläpparna och det börjar uppe och sträcker sig hela vägen runt analen. Det är väldigt välavgränsat med skarpa kanter. Ilsket rött. Tog henne givetvis till läkare som inte verkade veta så mycket. Jag fick själv berätta att man ska kunna ta ett snabbprov för strep A. Det gjordes men var neg. Trodde då han skulle ta en odling men skrev ut kåvepening som jag ska ge om det är stjärtfluss. Blir det inte bättre ska jag ta svamp/kortisonsalvan. Tycker jag fick detta på dåliga grunder. Jag vill gärna veta vad det är för bakterie så att jag vet att jag behandlar med rätt sort. OM det är en bakterie och inte bara svamp. Han visste inte själv.
Har ni haft barn som haft såhär mycket rött? Vad har det varit? Det röda är alltså säkert 15cm långt och kanske 4cm brett längs med hela underlivet och bak i rumpan. Hon kliar inte men springer en del på toa.