• alexDeLarge

Tjejer,gillar ni killar som gjort lumpen eller inte?

Ja eller nej och motivera! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 13:03
    Man kanske borde förtydliga. Tänk dig att Gud bestämmer sig för att skicka ner din drömman till dig, innan dess får du skriva i ett formulär. Där är en utav frågorna "har han gjort lumpen?" och svaren är jag eller nej. Vad kryssar ni i?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 13:03
    Man kanske borde förtydliga. Tänk dig att Gud bestämmer sig för att skicka ner din drömman till dig, innan dess får du skriva i ett formulär. Där är en utav frågorna "har han gjort lumpen?" och svaren är jag eller nej. Vad kryssar ni i?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 13:04

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 13:08

• Svar på tråden Tjejer,gillar ni killar som gjort lumpen eller inte?
  • Mrs Vader

De som gjort lumpen helt klart! Har jobbat inom försvarsmakten och jäklar vilken skillnad det var på killarna när de muckade.
    Men sen är det såklart individuellt men om man generaliserar så tror jag de flesta killar behöver det. I alla fall de som blivit bortklemade av mamma.
    Det flesta kunde inte ens sin klädstorlek!

• Nyfiken gul

kunde helt ärligt inte bry mig mindre.... 

Jag har aldrig frågat dom jag dejtat eller haft förhållande med om dom gjort lumpen eller inte.   Min man har gjort lumpen men det vet jag tack vare att han berättade det själv.  

men jag kan inte säga att det är en egenskap som gjorde att jag valde maken...  öh nej.. det rör mig inte i ryggen.

morsgrisar och folk som inte tar ansvar finns det i alla kategorier vare sig dom gjort lumpen eller ej 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • OupaOupa

En icke-fråga för mig, jag älskar min man precis för den han är, muckad eller inte.

• alexDeLarge

Det blev nog lite fel där.

Alltid anarkist. Kunnig inom juridik och medicin.
  • OupaOupa

Om jag ska välja så säger jag nej av den enkla orsak att jag spyr på alla lumpen-historier. Kan inte rösta från mobilen.

• Jasmine 851

OM jag får välja så helst att dom gjort lumpen där lär dom sig ansvar och att ta hand om sig själva

• Dr Mupp

Skulle verkligen inte kunna bry mig mindre. Min pappa gjorde aldrig lumpen, min man har gjort det. Min pappa är mer karl än vad min man någonsin kommer bli. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • FruLiNi

Fullständigt ointressant. Huruvida en kille har gjort lumpen eller ej säger ingenting om hans personlighet...

Svar på tråden Tjejer,gillar ni killar som gjort lumpen eller inte?