• susa

Zonterapi

Inte vet jag om det var zonterapin som hjälpte till men efter att ha försökt bli gravid i fyra år och gått på utredning och ätit pergotime under ett år så var jag med en kompis till en av hennes vänner som startat eget som zonterapeut ville visa sin nya lokal. Hon klämde även på våra fötter i 10 minuter var. Jag hade aldrig träffat zonterapeuten tidigare och när hon klämmer på mina fötter frågade hon om mig och jag sade att jag åt pergotime för att bli gravid. Hon sa "förstår det" precis som om hon känt något på fötterna... Jag trodde inte ett dugg på det där, oerhört skeptisk och deppig för att jag aldrig blev gravid, men två veckor senare hade jag ägglossning och blev gravid...

• susa

Kan tillägga att jag då inte hade en aning om att zonterapi var något som kunde användas som hjälpmedel vid barnlöshet heller. Det var inte därför jag var där.. Jag skulle bara kolla in stället

• susa
    Krusenberg skrev 2013-02-16 19:21:24 följande:

Intressant!
    Ja, jag tycker också att det är intressant! :)

Eftersom vi kämpat så länge utan resultat och så klämmer en främmande människa på mina fötter och sedan blir jag gravid två veckor senare...

Det var först 5-7 år senare som jag fick reda på att zonterapi var en metod man kan använda sig av som hjälp vid barnlöshet. Om det nu var zonterapin som hjälpte mig eller om det bara tog sig ändå kan ju inte jag säga men tog sig gjorde det och en välskapt liten bebis kom till världen :)
  • susa
    Krusenberg skrev 2014-01-01 01:33:08 följande:
    Har glömt denna tråd...
    Är nu i v.20. ????
    Vet inte om det är en tillfällighet eller om zonterapin hjälpte men vi lyckades iallafall. Efter behandlingarna struntade vi i alla måsten och hade en mysig sommar utan press. Mycket skönt!

Så roligt!!! GRATTIS och stort lycka till!!!
Svar på tråden Zonterapi