Zonterapi
Jag och pojkvännen försökte i 2,5år utan att bli gravida. Ägglossning som krånglade trots regelbunden mens & en tidigare graviditet för 4 år sedan som var tvungen att avslutas i v7 :/ Men då blev jag gravid trots P-piller & var därför glad för då tänkte vi ju att vi kan åtminstone bli gravid :) Men, när vi väl ville lyckades det inte. Jag har varit hos läkare så många ggr men de kunde bara konstatera att dåligt med ägglossning & en del var hemska & sa att jag aldrig kommer kunna bli gravid! Hur kan man säga så? Allt mer tiden gick började jag tyvärr tro på att vi aldrig skulle lyckas. Sorgen var lika tung varje månad när mensen kom. Desperat letade jag efter olika alternativ även fasttag egentligen inte tror på dem. Valde att läsa om zonterapi & lät sambon massera 3-4 punkter på mig ca 1-2ggr i veckan. Och just den månaden blev jag gravid! Helt otroligt! Märkligt nog eftersom jag dessutom testade mig med ägglossnings stickor varje dag i 2 månaders tid i hopp om att ha ägglossning. Men de visade negativt varje jäkla dag. Så när jag plussade i januari nu trodde jag inte mina ögon! :) Sen om zonterapib bidrog är jag fortfarande osäker på, men en märklig slump annars ändå tycker jag :) Ännu tidigt in i graviditeten så nu oroar man sig tyvärr för att det ska gå åt skogen. När man försökt så länge vill man så otroligt gärna att allt går vägen. Vi håller tummarna :) Lycka till & zonterapi är helt klart värt att testa. Behagligt o skönt om inte annat tyckte jag :)