Gratis bukplastik? Fy fan!
FY FAN!
Jag blir skit provocerad av att de som gjort en GBP sedan ÄVEN ska ha en gratis bukplastik.
De har varit slöa och lata och tyckt synd om sig, inte kunnat behärska sig och för att det är så himla synd om dem får de en GBP. Efter det ska det gnällas över att de har för mkt lös hud. (Ja, vad fan trodde du)
Jaha, kvittrar landstinget, då ska du få en bukplastik också. Det har du ju verkligen förtjänat när du inte ens lyckas sluta äta själv!
Själv har jag flertalet gånger sökt hjälp då jag har diastasis recti. Jag har ingen bukmuskulatur som jag kan använda, vilket leder till svåra ryggproblem samt att det känns som jag har ett stort hål rakt in i magen. Tror någon att jag får hjälp?
Nej, det är inget som landstinget "kostar på." Att träning är omöjligt och att man blir sjukskriven pga inflammationer i ryggen bryr de sig inte ett skit om.
Jag skiter fullständigt i VARFÖR ni GBP-patienter opererade er, om det inte var "en dans på rosor" eller varför ni inte kunde sluta äta!
I mina ögon är JAG värd en op för att jag ska fungera i arbetslivet så väl som på fritiden.
NI kunde ha tagit er i kragen och slutat äta. JAG kan inte påverka min situation. VARFÖR är det så enkelt för er?
Ja, jag är bitter och förbannad!