• Maria Billberg

Pojk bebis 3-4 månader sökes till filminspelning

B-reel kommer under våren att filmatisera Klas Östergrens romaner Gentlemen & Gangsters. Men inspelningarna smyg startar redan om 2 veckor med några vinter sener. Till detta söker jag nu en pojk bebis i ålder 3-4 månader. Det är för en scen som skall spelas in i centrala stockholm den 5/3 prell 13.00-18.00. Ersättningen är 500:-
    Bebisen skall endast ligga i en vagn. Kommer dock att kläs i tidsenliga kläder då året skall föreställa 1978.
    Vet ni någon som skulle vara intresserad maila mig snarast på  maria.billberg@b-reel.com

• Svar på tråden Pojk bebis 3-4 månader sökes till filminspelning
  • karet

Varför måste det vara en pojk?
    Bebisar ser man ju ändå inte kön på.

• Skarpa
    karet skrev 2013-02-19 11:51:49 följande:
    Varför måste det vara en pojk?
    Bebisar ser man ju ändå inte kön på.
    Precis vad jag tänkte fråga
    Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • viseversa

Ser man snoppen då eller? Jag menar man kan ju ofta inte se könet på barnet när dom är så små i alla fall.

• Dimitra
    viseversa skrev 2013-02-19 12:13:04 följande:
    Ser man snoppen då eller? Jag menar man kan ju ofta inte se könet på barnet när dom är så små i alla fall.
    Den tidsenliga överdelen kanske är väldigt kort samt att man kör byxlöst
    The Dimitra universe.
  • viseversa

Ja det skulle vara det då. Visst kan man se tydligt på vissa bebisar om det är en pojke eller flicka. Men dom flesta har ganska unisex utseende när dom är så små.

• Maria Billberg

Hej igen
    Ni får självklart maila mig era flickor också. Jag ber om ursäkt om jag har gjort någon upprörd här. Tänk med att de som har flick bebisar inte vill att de skall föreställa pojkar, då detta är tillbaka blickar på en manlig skådespelare när han var liten. Så hoppas ingen känner sig orättvist behandlad.

Svar på tråden Pojk bebis 3-4 månader sökes till filminspelning