Inlägg från: Anonym (En baby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En baby)

Babyutrustning vid Socbidrag???

Anonym skrev 2013-02-19 14:42:47 följande:
    Beg säng och sängkläder? :(.. Seriöst?

Får väl ansöka om kreditkort om det ej räcker.

En  baby i släkten har beg spjälsäng,lakan köpta på bra o begagnat....Hör o häpna..beg ligg o sittvagn (kombinerad) köpt för 200 kr på bra o begagnat.Duger åt dig TS med om d kniper
  • Anonym (En baby)
    Anonym (En baby) skrev 2013-02-19 20:36:55 följande:

En  baby i släkten har beg spjälsäng,lakan köpta på bra o begagnat....Hör o häpna..beg ligg o sittvagn (kombinerad) köpt för 200 kr på bra o begagnat.Duger åt dig TS med om d kniper

Det var vagnen som kostade 200 kr....
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:06:44 följande:
    Lägg av..jag tycker det är skitäckligt..utan oss som köper nytt så hade ni inte fått erat begagnat..skärpning.

Finns inte pengarna är det svårt att köpa nytt
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:10:16 följande:
    Men det betyder inte att man har dålig attityd och är bortskämd om man har råd.

Skrev jag det?
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:20:27 följande:
    Anonym skrev 2013-02-20 09:44:10 följande:
    Om man tycker att det är äckligt med begagnat så har man ett attitydproblem och är bortskämd, tycker jag. En bäbis behöver inte nya saker. Och alla saker blir begagnade på en bäbis efter ca 10 minuter. Det är ju inte som att känslan av "nytt och fräscht" håller i sig längre än till första dreglet...

Om du skrev detta så jo... 

Men vad??? Citera det inlägget genast! Hela inlägget med tidpunkt o allt!
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:20:27 följande:
    Om man tycker att det är äckligt med begagnat så har man ett attitydproblem och är bortskämd, tycker jag. En bäbis behöver inte nya saker. Och alla saker blir begagnade på en bäbis efter ca 10 minuter. Det är ju inte som att känslan av "nytt och fräscht" håller i sig längre än till första dreglet...

Om du skrev detta så jo... 

LÄS DETTA NEDAN ser du skilladen i signaturen?

Inte min signatur.
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:29:26 följande:
    Jag skrev Om det var du så ja.. 

Ser du inte att det är en annan signatur.Vad står det vid min signatur? Min signatur är Anonym(En baby)
    O vilken signatur skrev inlägget? Bara signaturen Anonym..GE DIG
  • Anonym (En baby)
    Cogito ergo sum skrev 2013-02-20 12:34:19 följande:
    Tycker du kan ge dig eftersom du tog åt dig och började detta.

Finns ingen anledning..det var du som citerade ett inlägg som du påstod jag skrivet..
Svar på tråden Babyutrustning vid Socbidrag???