• Gladförstföderska

Unga föräldrar lediga mammor i Stockholm!!! Se hit!!

Hallå hallå!! Mitt namn är Anna 24 år och Undrar om det finns några mammor i Stockholms trakten? Jag fick min flicka i nov -12 och tycker det skulle vara jätte skoj att få träffa andra unga mammor Och dela sina tankar och tips med och eventuellt hitta på något på dagarna? Var inte blyga Hör av er tjejer!!

• Svar på tråden Unga föräldrar lediga mammor i Stockholm!!! Se hit!!
  • Love12
    Gladförstföderska skrev 2013-02-19 14:43:34 följande:
    Hallå hallå!! Mitt namn är Anna 24 år och Undrar om det finns några mammor i Stockholms trakten? Jag fick min flicka i nov -12 och tycker det skulle vara jätte skoj att få träffa andra unga mammor Och dela sina tankar och tips med och eventuellt hitta på något på dagarna? Var inte blyga Hör av er tjejer!!

Hejsan, Stefanie heter jag fick vår lilla son med i november förra året. Så han blir 3månader på lördag Vi bor söder om Stockholm. Själv var håller du hus i Stockholm??
  • Gladförstföderska

Hejsan, Stefanie heter jag fick vår lilla son med i november förra året. Så han blir 3månader på lördag Vi bor söder om Stockholm. Själv var håller du hus i Stockholm??[/quote] Hej Stefanie!! Vad kul att du hittat hit! Men då är våra bebisar lika gamla :) Jag bor i Sundbyberg :) hur går det för dig med lill killen?

• Gladförstföderska

Love12: Haha oj nu blev texten innan helt fel !

• Love12

[quote=68898896][quote-nick]Gladförstföderska skrev 2013-02-21 18:44:47 följande:[/quote-nick][/quote] Hihi ja sånt händer ibland. Inte lätt på denna sidan. De ligger rätt nära Täby eller?? Jo det går bra med honom , han är så snäll. Ligger här bredvid & snackar för fullt. Gillar uppmärksamhet. Hr går det själv? Har du varit på 3 månaders kontrollen??

• Gladförstföderska
    Love12 skrev 2013-02-22 16:17:21 följande:
    [quote=68898896][quote-nick]Gladförstföderska skrev 2013-02-21 18:44:47 följande:[/quote-nick]

Hihi ja sånt händer ibland. Inte lätt på denna sidan. De ligger rätt nära Täby eller?? Jo det går bra med honom , han är så snäll. Ligger här bredvid & snackar för fullt. Gillar uppmärksamhet. Hr går det själv? Har du varit på 3 månaders kontrollen??[/quote] Haha ja jag är en riktig nybörjare också! Nä, vet inte riktigt hur man ska förklara vart det ligger Men jag tror att det ligger innanför tullarna,nära Solna ca 15 min från t-centralen. Sundbyber ligger väl 45-60 min från Täby om man åker komunalt. Det låter som du har fått en riktigt gullunge :) jo jag var där för ca två veckor sedan Lill tjejen växer på bra och så fick hon sitt 3 månaders vaccin på engång. Har du varit där än? Vart ungefär bor du?:)
  • Love12

Ja jag tror jag har varit där en gång. Är inte från Stockholm, så lär mig än var allt ligger. Är det bra att bo där, trevligt & så? Gud vad skönt, tog hon sprutorna bra? Ja han är faktiskt jätte snäll. Trodde vi skulle få en som skulle skrika hela tiden, så man var beredd på de. Jo vi var där i torsdags på kontroll & vaccin. Han blev jätte ledsen för sprutorna. Men de kan man förstå, klara knappt de själv :)

• Lisenwiggo

Hejsan, är ny här men försöker hitta runt bland trådarna :p jag fick min son i december 2012. Jag är 23 och känner ingen med barn! Så tråkigt! Vill gärna hitta någon att bebishänga med också :D Lisen

• Love12

Hej hej Lisen, ja men då är alla våra 3 gemgamla då. Jag känner inte några heller här uppe i Stockholm. Så vi har mycket gemensamt :) Var bor du någonstans då???

• Gladförstföderska

Love12: jahaa, har du nyligen flyttat hit? :) då förstår jag :) jo det är väldigt lugnt och barnvänligt med mycket barnfamiljer. Nää stackars Lill tjejen skrek som en galning när hon fick sprutorna stackarn. Fick lite ont i mamma hjärtan då. Hehe trodde också i skulle få en jobbig en men hon var jobbig första månaden bara sen så blev hon lugn "phust" tur det :) vad heter din son och vad bukar du göra på dagarna?

• Jessi08

Heej!Bor också i sundbyberg å fick en dotter i dec :)är nu mammaledig pch rastlöööös!:)Var i sumpan bor du?

Svar på tråden Unga föräldrar lediga mammor i Stockholm!!! Se hit!!