• Nano07

Underkläder som är breda i grenen?

Jag har en tös på dryga 5 år. Kläder är ett kapitell försig när det gäller henne, mycket är "obekvämt" och specielt trosor. De åker in i grenen för henne hela tiden och hon är fullständigt "normalstor". Har sen starten med underbyxor (vid dryga 2 år) varvat trosor och kallsongen för att för att få lite blandade mönster och färger (och för att kallsongerna faktiskt oftast satt så mycket bättre!)

Nu vill jag ha tips på vad ni köper för något, trosor eller kalsonger spelar ingen roll - bara de är breda i grenen och över baken (boxerkalsonger har suttit perfekt förut, dock inte trosboxers av nån anledning?).

Tackar på förhand.

Ps. Hon har stl 116 (inte 110/116)

• Svar på tråden Underkläder som är breda i grenen?
  • Hannah76

Åh vad jag känner igen problemet! Jag tycker att en hel del trosor är smala i grenen. vi köper lass med trorosr till vår tjej, och oftast är et bara ett par stycken som hon kommer att använda.
    Tycker att jag ofta hittar några som passar på lindex.

• cosinus

Min dotter på 8 år tycker lindex trosor är bäst. De som är i hipstersmodell. Även polarns i hipstermodell har fått godkänt samt KappAhls hipsters. Hon kan ha renodlad 122 på Lindex men 110/116 på kappAhl/polarn.

KappAhl har även mina favoboxers på killsidan. De köper jag till 5-årssonen i strl 86/92

Min yngsta är den enda av syskonen som är lite smårund och hon tycker jag trosor passar mycket bättre på än den spinkiga storasyrran. Hon verkar kunna ha det mesta.

• daimstrut

Lindex med bred resår på kanten sitter bra på min lite mulliga tjej. Även polarn och pyrets funkar bra och de håller kvaliteten och passformen bra.

• daimstrut

Eller resår kanske är fel ord, men bred förstärkt kant. Finns just nu med moln på på Lindex.

• cosinus

Japp precis de med moln är det min dotter har :) dock gnällde hon lite över att molnen var barnsliga men de var iaf sköna

• Nano07

Är det dom här ni menar med molntrosor?

Köpte ett par (bland massa andra och dom verkar funka hittils iaf *peppar peppar*

• cosinus
    Nano07 skrev 2013-02-21 09:11:51 följande:

Är det dom här ni menar med molntrosor?

Köpte ett par (bland massa andra och dom verkar funka hittils iaf *peppar peppar*

Japp!
Svar på tråden Underkläder som är breda i grenen?