Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

NYA "attentionwhore"-tråden

HEJ! Okej update då. Damerna är här igen (well, en är påväg) och vi ska titta på film. Är insidious läskig?
    Min sambo betalar läsk, den andres betalade chips till oss, vad den tredje har vet jag inte. Cigg? Vi har det bra vi! Fattiga damer som får lillördagen betald  

Har helt glömt bort att jag har en blogg. Det har gått en dag och jag har redan nästan glömt den. Skiiiiit. Dags att göra inlägget för dag 2. Puss! {#emotions_dlg.flower}

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Hej förresten på er "nya"! Jag är också hyfsat ny, reggad för ett halvår sen typ, aktiv sen november. Hej hej, hemskt mycket hej!

Tack Buttie! Ska spara Sinister i huvudet ;)

• Feltryck01
    Assbutt skrev 2013-02-20 19:22:18 följande:
    Kyss
    {#emotions_dlg.flower}Kyss
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Ooh pratar vi dagmatteverksamhet? Jag har varit dagmatte åt en kungspudel. Så underbar vovve! Passar ibland min väns hund, en sheltie som är kompis med katten, de kan jaga runt varandra i lägenheten i över en timma..

• Feltryck01

Välkommen hit Chexet!

Otroligt fin tårta Angie. Något sånt hade jag aldrig i hela mitt liv kunnat göra!

• Feltryck01

Kickan, men visst! Från England runt i hela Sverige, haha! ;D

Upptäckte nu att det finns en tråd för gamlingar och en för oss lite nyare. Det var därför det plötsligt blev så tyst från.. Öh.. De gamla nykomlingarna? Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara dem.
    Och vet ni vad? Min sambo åkte ju iväg på jobb i måndags och skulle komma hem imorgon.. Men han kom hem redan ikväll! Mitt under skräckfilmen, haha! Så nu ska jag gotta ner mig i sängen och kramas hela natten! Puss och godnatt! *hjärta*

• Feltryck01
    eflec skrev 2013-02-21 19:42:47 följande:
    åh jag vill! så gärna se den. varför är alla mina vänner skräckfilmshatare? Gråter
    Sinister blir det nästa gång mina fina damer kommer över på skräckfilm! Tack för tipsen hörni, Insidious var läbbig men slutet var alldeles för flummigt för min del..
  • Feltryck01

TT, samma här. Smååå ord. Vaknade tjugo över fem och kunde inte somna om, katten började skrika vid sex. Jag blir galen, det är tredje natten jag sover dåligt och blir väckt aptidigt. Inatt ska jag sova tolv timmar i sträck, annars blir jag ju riktigt deprimerad.

• Feltryck01

Saftis, fan vilken bra bild! Måste sparas till att dela på facebook. Tack för hjälpen med alla likes jag kommer få!

Höhö. Jag vill sova.

• Feltryck01

Och så kommer det med ens in en musikant på tuben. Försvinn. Tyvärr gubbe, maskinen vinner över dig.

• Feltryck01

Haha ja.. Jag brukar få rensa ur under soffan en gång i månaden, det ser ungefär likadant ut som på din bild saftis ;)

• Feltryck01

Haha jbb vi har precis likadant! En klädkammare som funkar som förråd, där man kommer in ett steg sen är det tvärstopp. Pinsamt när man har sällskap och måste hämta nåt därinifrån ;)

Nu ska jag jobba! Kick out the epic motherfucker!!!

• Feltryck01
    Kexet02 skrev 2013-02-28 00:40:46 följande:
    Wow trodde den här var övergiven ett tag
    Samma här.. Men vågade inte ge mig på att ifrågasätta... :-O
  • Feltryck01
    Kexet02 skrev 2013-02-28 02:01:56 följande:
    Kanske dumt av mej att göra d...
    Njaa. Man vet aldrig, Howdy verkar lite spänd, men du kanske klarar dig galant ändå!

Inte för att skrämmas eller så. Tyst 
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-02-28 17:21:20 följande:
    Vaken nu?:P
    Darling, jag är alltid vaken!
Svar på tråden NYA "attentionwhore"-tråden