Inlägg från: UnhandyPillow |Visa alla inlägg
  • UnhandyPillow

Hyperemesis

Tänkte bara fråga er med diagnosen HG... Hur fick ni diagnosen. Jag har själv klurat ut att jag troligtvis har haft det under mina första graviditeter. (2st) Jag blev inlagd en dag under min första graviditet men tiggde mig ut efter den dagen (gillar inte sjukhus då jag tillbringat stor del av min barndom där). Gick ner 10 kg båda gångerna, fick inte ens behålla 2 munnar vatten. Men ändå nu i efterhand när jag pratar med min BM så säger hon att jag troligtvis inte haft det då det är sååå ovanligt. Det gick over runt v.26 med första och runt v.28 med andra. Har jag inte fått diagnosen pga att jag bor i en lite by? För att min BM knappt visste vad det var förens jag tog upp det? Jag kan omöjligt tro att det är normalt att gå ner 10kg när man hör hur alla andra mår illa och kräks bara på morgonen och ändå gå upp i vikt. Menar inte att själa tråden ville bara höra av er "erfarna". vkt.

• UnhandyPillow
    Bianca1 skrev 2014-02-03 20:42:12 följande:
    Jag bor oxå i en "liten by" och fick diagnosen av en läkare på gyn. Ingen direkt undersökning gjordes utan jag talade bara om mina problem och hur jag mådde

Okej! Tack för svar! Jag kan bara inte tänka mig att det var vanligt gravidsillamående som jag hade.
Svar på tråden Hyperemesis