• Anonym (Lillalotta)

Jag vill ta satsen i munnen!

Jag och en kille har träffats och haft många mysiga stunder nu under ett halvår. Men jag har fått ett litet problem. Jag älskar verkligen att suga av honom. Det tänder mig att han blir så upphetsad. Jag vill gärna ta satsen i munnen. Vi har testat två gången men jag får kväljningar. Det är inte för att jag inte gillar det. Det är som någon reflex, jag kan inte hjälpa det. Tycker detta är jätte jobbigt för jag vill verkligen och tycker det är upphetsande. Finns det några tips eller råd? Hur gör ni andra? Jag har som sagt inte ont av smaken eller konsistensen, isåfall är det mer att det är varmt och att jag fått det nästan ner i halsen. Känns så tråkigt när jag får kväljningar och börjar hosta för det är så avtändande. Någon dom kan hjälpa eller tipsa?

• Svar på tråden Jag vill ta satsen i munnen!
  • Putt B

Övning ger färdighet !!!

Bara att kämpa på...

• NoteturNomen

Öva öva öva :) Träning ger färdighet!!

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Anonym (äh)

Måste du ha ner det i halsen? Så gör inte jag.

• Anonym (kvinna)

Jag brukar dra tillbaka huvudet så långt jag kan utan att den glider ut ur munnen. Ibland när satsen är stor eller kommer med ett jättetryck kan det hjälpa att låta lite rinna ut ur mungipan eller till och med släppa taget helt och hållet och leka kvar med tungan i stället. Kladd går att torka bort :)

• Anonym (Erfaren tjej)

Skriver samma sak som häromdagen fast på en annan tråd:

1. Öva öva öva
    2. Skaffa en erfaren älskare att öva på
    3. Gå en kurs i svärdslukning 
    4. Köp filmer och böcker i ämnet, där finns alla tips och genvägar
    5. Öva öva öva 

Sen handlar det om inställning. Är man orolig eller tveksam, då tar det längre tid. Jag bestämde mig för att gilla allt som heter sex för många många år sedan och gör det fortfarande och bra. 

• Anonym (äh)
    Anonym (Erfaren tjej) skrev 2013-02-20 14:44:45 följande:
    Skriver samma sak som häromdagen fast på en annan tråd:

1. Öva öva öva
    2. Skaffa en erfaren älskare att öva på
    3. Gå en kurs i svärdslukning 
    4. Köp filmer och böcker i ämnet, där finns alla tips och genvägar
    5. Öva öva öva 

Sen handlar det om inställning. Är man orolig eller tveksam, då tar det längre tid. Jag bestämde mig för att gilla allt som heter sex för många många år sedan och gör det fortfarande och bra. 

Men herregud, så svårt är det väl inte? Man kan ju få sperman i mungipan istället för halsen...? Ska hon skaffa en till karl att öva på? Är ju helt befängt.
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (äh) skrev 2013-02-20 14:49:54 följande:

Men herregud, så svårt är det väl inte? Man kan ju få sperman i mungipan istället för halsen...? Ska hon skaffa en till karl att öva på? Är ju helt befängt.
    Håller med :) Hon har ju dessutom en att öva på.
  • Anonym (Tips!)

Lär dig att liksom hålla kvar sperman i munnen, ungefär som när du sköljer munnen med vatten, då har man ju vatten i munnen utan att svälja och liksom stänger till strupen. Då har du kontroll över när det ska ner i halsen, om du nu vill svälja det =) Sen kan du också "stänga" näsan ifall det är så att du tycker att doften är svår, innan du vant dig.

Jag gör lite olika på min man, händer att jag inte alls har lust att svälja och spottar helt sonika ut det på honom haha!

Men som andra sagt, öva! Och killen får vara beredd på att du kanske spottar ut det första gångerna, prata med honom om det så att det inte blir jobbigt. Ni kan ju göra det till en grej att du ska lära dig, alltid trevlig att få höra att man är duktig hihi.

• Anonym (Lillalotta)

Tack för alla tips :) ska försöka testa det med "skölja" munnen. Tror att det som är problemet är att det sprutar rakt ner i halsen och det är ju lite obehagligt. Jag tänker öva och öva. Han har sagt att det är lugnt och att vi testar igen nästa gång ;) han har ingen brådska. Jag har inget emot att att svälja det, det är just när han sprutar som det blir lite kaos. Även om jag riktade så att det inte skulle spruta rakt bak i halsen så kommer det med sån fart att det hamnar där ändå.

• Geminina

Han kommer med sådan kraft att du får kräkrefleksen på av själva sprutet? Som du själv säger, gäller det att i så fall styra.. lägg tungan mot gommen så får du en barriär som hindrar att satsen riktar sig mot strupet direkt. Kommer det mycket, kommer det antagligen att rinna över en del, men det brukar inte direkt se obehagligt ut för mannen.. speciellt om du efteråt skopar åt dig en del av det som runnit över.

Lycka till :) 

• Anonym (äh)
    Geminina skrev 2013-02-20 15:17:13 följande:
    Han kommer med sådan kraft att du får kräkrefleksen på av själva sprutet? Som du själv säger, gäller det att i så fall styra.. lägg tungan mot gommen så får du en barriär som hindrar att satsen riktar sig mot strupet direkt. Kommer det mycket, kommer det antagligen att rinna över en del, men det brukar inte direkt se obehagligt ut för mannen.. speciellt om du efteråt skopar åt dig en del av det som runnit över.

Lycka till :) 

Bryr sig män sååååå mycket om att den kommer ner i halsen? Han har ju redan kommit så då spelar det väl ingen roll vart sperman än?
  • Anonym

Jag tar alltid satsen under tungan, annars skulle jag tyvärr kräkas Och sedan spottar jag alltid ut (går lugnt till toa om vi är hemma och spottar i handfatet). Jag sväljer inte, kan inte det för jag ser bara de små spermierna framför mig att de simmar i magen Som någon sa, när satsen väl är ute spelar det väl ingen roll vart den tar vägen?

• Geminina
    Anonym (äh) skrev 2013-02-20 15:48:59 följande:

Bryr sig män sååååå mycket om att den kommer ner i halsen? Han har ju redan kommit så då spelar det väl ingen roll vart sperman än?
    Jag tror det är mera fråga om känslan av att man inte styr själv strålen som kan orsaka reflexen hos ts? Jag fyller också helst själv munnen först och sväljer sedan, om strålen kommer längre bak måste jag koncentrera mer då jag har tyvärr en kraftig kräkreflex. Men själva sperman, varken konsistens eller smak är obehaglig för mig.
  • Anonym

Prova att luta huvudet bakåt, när killen kommer så att satsen träffar i gommen och inte rakt ner i halsen.
    Då de kan komma med ganska högt tryck. 
    Funkar för min tjej Tungan ute 

• Anonym (Lillalotta)

Han kommer oftast med väldig kraft. Spelar ingen roll om han kommit precis innan heller. Jag ska testa lite olika tips ni gett mig och hoppas på att något ska fungera för mig. Han bryr sig inte så mycket om jag sväljer eller spottar ut det. Han har sagt att det inte förstörde "upplevelsen" när jag fick kväljningar heller. Det är mest bara jag som vill kunna njuta av det utan att sätta i halsen varje gång.

Svar på tråden Jag vill ta satsen i munnen!