• Lolilla

La Familia! :-)

La Familia, var är ni? Känner mig så ensam här efter att jag fuckat upp attentionwhoretråden. Gråter

*fulmyser över att ha fått sista ordet*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-20 14:52
    Mc förlåt mig!!!!!

*hoppas på nåd efter min illgärning*
  • Svar på tråden La Familia! :-)
  • kissenschlacht

gissar att varen strax kommer dyka up och visa sin nuna och säga hej du!
    det är ju jätte bra om den kommer hit för da vet ni ju att den är pa väg ja...

• Pancacan
    kissenschlacht skrev 2013-02-21 09:46:12 följande:
    himmlen är kalligt bla och solen värmer riktigt! faglarna har fatt spat och skriker efter en korpulationsparner

Låter som en fin dag
    Om det inte passar - fuck off.
  • Smecker

Sluta prata väder nu! Jag blir så uttråkad. Kan vi inte diskutera hur shemales inverkar på det postmodernistiska samhällets jämställdhetsarbete, främst vad gäller hockeyrinkar?

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • kissenschlacht
    Smecker skrev 2013-02-21 10:13:53 följande:
    Sluta prata väder nu! Jag blir så uttråkad. Kan vi inte diskutera hur shemales inverkar på det postmodernistiska samhällets jämställdhetsarbete, främst vad gäller hockeyrinkar?
    nej
  • Aileen Allannah
    Smecker skrev 2013-02-21 10:13:53 följande:
    Nix.

Ett tag trodde jag att solen höll på att bryta igenom molntäcket här, men så ser jag också att det singlar ner lite vitt från himlen. What!?
  • kissenschlacht
    Aileen Allannah skrev 2013-02-21 10:17:34 följande:
    Nix.

Ett tag trodde jag att solen höll på att bryta igenom molntäcket här, men så ser jag också att det singlar ner lite vitt från himlen. What!?
    det är säkert manna!
  • Aileen Allannah
    kissenschlacht skrev 2013-02-21 10:18:20 följande:
    det är säkert manna!
    Åh! Ja! Jag tänkte inte på det, jag trodde såklart det var snö! Jag ska ut och samla, mannagrynsgröt är gott!

• Smecker

*sliter brösthåret i smutsig frustration*

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • kissenschlacht
    Aileen Allannah skrev 2013-02-21 10:20:00 följande:
    Åh! Ja! Jag tänkte inte på det, jag trodde såklart det var snö! Jag ska ut och samla, mannagrynsgröt är gott!

manggrynspudding med saftsas mmmm ennu bättre upstekt manngrynspudding med saftsas!!!!1111
  • Aileen Allannah
    kissenschlacht skrev 2013-02-21 10:21:27 följande:
    manggrynspudding med saftsas mmmm ennu bättre upstekt manngrynspudding med saftsas!!!!1111
    Med russin i... Åh hjälp, jag måste nog ta stora badbaljan med mig ut!
Svar på tråden La Familia! :-)