Hur tror du andra uppfattar dig och hur ser du på dig själv?
Hur, generellt sett, uppfattar omgivningen dig jämfört med hur du själv ser på dig?
Hur, generellt sett, uppfattar omgivningen dig jämfört med hur du själv ser på dig?
Jag ser mig som positiv o får positiv respons iform av mitt jobb oxå.
Personer i min familj ser mig som negativ, men de som är mina vänner (mer avlägsna) samt arbetskamrater ser mig som positiv.
Jag ser mig som negativ.
Generellt sett så ses jag som ganska positiv av min omgivning. Även jag ser mig som så större delen av tiden. Just nu är det en annan femma dock...
Jag brukar (i alla fall i verkliga livet) uppfattas som positiv, och jag tycker också att jag är det, generellt sett. Det går att se det ljusa/roliga i det mesta.
Jag tror att vissa saker skiljer sig åt, annars borde jag ju ha massor med nära vänner , men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad.
Jag är båda, men i olika sammanhang. Känner man mig endast i ett sammanhang kan man nog få en ganska skev bild av mig.
Jag tror folk som inte känner mig ser mig som säker och en som tar för sig men jag är egentligen väldigt blyg och inte så kaxig som folk tror :)
Jag tror att både andra och jag ser mig som lite av en berg-och-dalbana, men när jag driver mot ett visst mål är jag väldigt fokuserad och når nästan alltid resultat, vilket ses som positivt.