• Anonym

Kissnödig och kåt?

Känner du igen dig i detta ibland, att trycket på blåsan kan förstärka kåtheten?

Vad gör du om du känner dig  "kissnödig och kåt" när ni ska ha sex? Går du ändå alltid och kissar innan sex? Låter du bli att kissa, och låter känslan finnas kvar under sexet? Eller gillar du även att kissa (litet eller mycket) när ni har sex?  Skulle ni vilja "släppa kontrollen" och kissa men vill/törs inte?

Skriv gärna om du är kille eller tjej (man/kvinna). 

• Svar på tråden Kissnödig och kåt?
  • Anonym (kvinna 27)

Kåtheten vetefan, men orgasmen helt klart.
    Finns tillfällen där jag låtit bli att kissa innan sex. Aldrig att jag skulle kissa under sexet.

• Anonym (våtsex)

Jag känner det ibland, min sambo säger samma sak. Då vi båda gillar våtsex brukar vi inte kissa innan, iaf inte hon. Både hon och jag tycker att sex ska vara varmt och vått, då det är som bäst. Att kissa/"småskvätta" under samlaget känns nästan som små miniorgasmer. Men jag gillar främst att se, känna och slicka henne när hon kissar.

Både hon och jag upplever starkare orgasmer när det samtidigt trycker lite över blåsan. Det är även härligt att vara så avslappnad och bekväm med det att man även kissar i samtidigt med orgasmen. 

• Anonym (Man 40)

Kåtare vet jag inte men kan hålla med om att det kan vara skönare om jag är lite kissnödig när jag får stånd och sedan har sex. Något gör att det blir en extra skjuts. Men det går ju inte om man är alltför nödig och kissa gör man ju sen efteråt när allt annat är klart.

Svar på tråden Kissnödig och kåt?