• Sonam01

IVF behandling

Hej ! Jag är i behandling i Fertilietscentrum och läkaren har satt in ägget den 18 februari och nu vill jag veta att efter hur många dagar kan man testa om är man gravid eller. Läkaren sa att jag måste testa efter 21 dagar min jag är lite nervös ovh vill veta lite tidigt. Kan man testa efter en vecka ? Vad är tecken om man är gravid ?
  • Svar på tråden IVF behandling
  • Sonam01

Tack så mycket för era svar. Ska vänta till till 7 march som läkare sa. Ska höra av mig den  7 march.Glad

• Sonam01

En sak till att det är två dager soma jag har ont i ryggen. mest när jag står och arbetar. T.ex. Lagar mat, diskar eller duschar. Är det normalt ? Kan man göra något åt den ?

• Sonam01

Läkare sa ingenting om när ska jag avsluta med vaginal tablett. Ska jag avsluta den dagen som är dags för gravidtest elle tidigare än denna dag ?

• Sonam01

Tack kampfisken. Hoppas att allt gå bra  med dig til slut och född ett söt babyHjärta

• Sonam01

Hej till alla ! Hur går det med er ? Själv sitter jag i soffan och väntar på mensen Tyst Mensen är på väg . Jag tror inte att jag kommer och li gravid den här månaden har mensvärk Och för några minuter sedan när jag gick på toa så såg lite rosa blöd på pappret. Jag visste från början att det kommer  inte gå bra. Men hoppas att ni alla ska lyckas. Har lite hopp ändå för mig själv. Vi för se vad som händer. RD 12 men insättning dag rd 13Obestämd  igår gråtade jag mycket vet inte varför ?

• Sonam01

Kattmamma tack för ditt svar . Ja igår såg lite rosa blöd på pappret på toa men det försvann. Men ändå imorgon är det dags för mensenObestämd

• Sonam01

Idag tryckte mitt bröst eftersom jag hade ont och jag såg att det kom liksom vatten från bröstet. Har ladrig hänt i mitt hela liv men idag för första gången kom liksom vatten från bröstet. Kan inte förstå varför ? Har tryckt flera gånger och det händer samma sak kommer lite vatten. Kan nån förstå det här ?Tungan ute

Svar på tråden IVF behandling