• kattmamma

IVF behandling

Hej Sonam01. Du bör vänta till utsatt TD eftersom det går ganska lång tid innan ägglossningssprutan går ut ur blodet och så länge den finns kvar kan du få ett felaktigt testsvar. Sedan är värk inget konstigt i samband med IVF både på grund av äggstockar, äggplock och progesteron.

• kattmamma

Om de inte sagt något annat ska du antagligen ta dem till de tar slut. Är olika beroende på läkare. Jag  skulle ta till de tog slut, hört om andra som ska ta till TD och ytterliggare andra har även fått fortsätta ta några veckor där efter.

• kattmamma

Sonam01; mitt emellan. Gjorde den första behandlingen med korta proceduren i november och blev gravid men konstaterat MA i januari med skrapning några dagar senare. Tyvärr inga ägg till frysen så vi kommer antagligen att börja nästa runda om 3 veckor.

• kattmamma

Hej Sonam! Tycker inte du ska utgå från att du får mens förrän du verkligen fått det. Jag uppvisade alla de vanliga symtomen och hade mindre blödningar på nätterna och trodde att mensen bara var sen för att jag var spänd och fick ändå positivt testsvar.

• kattmamma
    Sonam01 skrev 2013-03-03 11:33:46 följande:
    Kattmamma tack för ditt svar . Ja igår såg lite rosa blöd på pappret på toa men det försvann. Men ändå imorgon är det dags för mensenObestämd
    Bara att hålla tummarna. Flört
Svar på tråden IVF behandling