nyttliv85 skrev 2013-09-06 12:34:22 följande:
Första barnet här!
Jag har mått bra nästan genom hela graviditeten, om man bortser från migränanfall som kom tätt de första 15 veckorna. Börjar dock nu de senaste dagarna få ont i vänster ben/knä och höft, hoppas dock att det bara är tillfälligt, haft känningar i ryggen också men samtidigt känns det normalt och inget jag ska klaga på.
Vakna idag upp med halsont och tungt huvud, men men känns som var och varannan människa är förkylda nu.
Fyra arbetsdagar kvar, sen går jag på graviditetspenning, dubbelkänsla, känns gott för att det börjar bli tungt att jobba, sover dåligt men samtidigt tror jag att jag kommer bli oerhört rastlös.
Hur mår du själv? Välkommen hit fresten :)
Tack så mycket
Hoppas inte den värken håller i sig. Nu när man inte jobbar så vill man ju ändå kunna passa på att göra saker.
Jag mår bra men är jätte trött allt som oftast. Har precis varit ute på en långpromenad nästan två timmar. Gick bra lite trött mot slutet bara

skönt att jag fortfarande orkar hålla igång. Bara gått upp 9 kg och inget svullen. Bra värden, inte ont nånstans..
Ja vi får väl se hur de sista veckorna blir! På tisdag blir det ultraljud för att se om lillen har vänt sig. Har han de inte så blir det vändningsförsök på sjukhuset veckan efter.
Så vi får se.