Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

EwMa är numera TeddyGirl..startar om på nytt och hoppas slippa en massa fel tolkningar...

• TeddyGirl82
    WeeBee skrev 2013-06-22 11:54:07 följande:
    TeddyGirl - Vad har du råkat ut för? Oavsett så är du gillad här...vilket nick du än använder. Hoppas du slipper jobbigheter framöver.

Skriver inte det här. Låter d vara bara..jag e här i alla fall hehe. Vill ju inte tappa tråden liksom
  • TeddyGirl82

Glömde ju ålder med.

Baby  BF - LISTA  Baby 

* TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7 

• TeddyGirl82

Hehe ja profilbild byter jag oftare på fejjan än jag gjort här. Igår kom mitt första ordentliga gravid sammanbrott. Grät och grät och var nere hela dagen. Blir så när jag går ich håller saker inom mig. Har inte haft så farligt med sånt utan d har kommit nu dom sista veckorna. Men dom e inget roliga. Ni som har barn sen innan, har ni köpt bröstpump innan eller avvaktat? Jag vill ju d funkar först men känner att d kanske är nåt som e bra att ha?

• TeddyGirl82
    Baby  BF - LISTA  Baby 
    * TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7  
    * September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    * LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    * MissKaos - Kviberg, andra barnet 7/12 
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-06-23 10:54:12 följande:
    Jag har också haft samma profilbild i många år... SÅ jag är inte lika ung och fräsch, som på bilden längre :)
    Har iof haft ett FL-uppehåll på sisådär tre år... av nån anledning hänger jag bara här när jag är gravid, och strax efter :)
    Måste vara jakten på bra mammagrupper som lockar hit mig.
    Men sonen så hade vi världens bästa grupp, som träffades massor och hade det jättebra ihop (Eller hur MissKaos :))
    Två av dem umgås jag fortfarnde ofta med. (Och min son är snart 4,5 år)

Så nu hoppas vi att denna grupp blir minst lika bra :) 

Klart d e kul och träffa nya människor i samma sits liksom. Så vi ska allt få till denna gruppen med.
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-06-23 11:05:44 följande:
    Jag verkar förresten ha börjat boa ordentligt nu.. 

Igår sydde jag ett babynest, och idag skall vi gå igenom alla sonens gamla babysaker. Imorgon skall jag tvätta bebiskläder. Sen är jag i princip klar.
    Ska bara hämta vagnen och köpa skötbord. Antar att jag plötsligt fått fart eftersom jag har vändningsförsöket på tisdag. Det finns nämligen en liten, liten risk att bebisen mår dåligt av det, och då plockar dom ut den. (Så därför måste jag fasta, hela tisdagen, hua) 

Riktigt fint och käckt. Önska man med kunde sy mer :P

Hoppas inte den mår dåligt av det. Men i så fall e d ju två som får bebis denna veckan i gruppen :P 
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013