Gravid i Göteborg 2013
Man har rätt att ansöka om o ta ut föräldrapenning i 60 dagar innan bf, men det vill man väl helst slippa
Man har rätt att ansöka om o ta ut föräldrapenning i 60 dagar innan bf, men det vill man väl helst slippa
Så gjorde min första, sov fr21-9 med mat paus såklart, men hade jättesvårt att få henne att sova längre stunder på dagen, det är lite små jobbigt just då men bärsele är bra, annars får man inget gjort. Kan tillägga att hon gillade inte att ligga ivagnen heller, men det blev bättre när hon kunde sitta o se mera.
Ja har en babybjörn o tycker den är toppen, men har å andra sidan inte testat ngt annat märke så säger inte emot er andra som inte tycker om den;)
Känner med er, det är inte kul alls när hunger skriket kommer,. Hade samma känsla som dig att mjölken inte räckte till min första, men ge inte upp om du verkligen vill amma, visst det är jobbigt nu, men ju mer hon suger ju mer kommer det. Du kan ju ge ersättning på natten om det underlättar, för mjölken produceras när du vilar.
Hej jag träffas oxå gärna ngn dag men nu är jag förkyld. Sambon jobbar borta män-ons men de andra dagarna har jag oxå bil o kan då ses vart somhälst. Min 2 åring är på fsk tis-tors, men hon hänger nog gärna med andra dagar om det finns fler barn att leka med. Teddy vet hur det känns med en sambo som inte vågar men det släppte efter ett tag, o vart väl riktigt bra efter att han vart pappaledig. Men äver om han kan o vet nu så vågar han inte riktigt på vår son heller, men ju stabilare han blir desto mer vågar min sambo har jag märkt. Sen har jag märkt oxå att ju mindre åsikter jag har om hur saker o ting ska göras desto mer involverad blir han. Så slutsatsen är oegentlighet släpp kontrollen o låt han försöka o våga själv. ( fast det är skitsvårt)
En sked messmör har jag hört funkar oxå, har inte provat själv men hört av andra som vart nöjda med det
Rapsoljaär det dem rekommenderar fr BVC o den ska hjälpatill med utvecklingen av hjärnan oxå har jag hört
Jo det är i vällingen/ ersättningen som mina vänner blandat ner messmöret.
Jag kan oxå vara med och ses, det spelar mig ingen roll vart vi ses.