Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Gravid i Göteborg 2013

Aa juste. Vi har den minsta nu den som bara droppar. Ibland blir han lite väl stressad och glupskar i sig. Då brukar vi ta pauser o rapa så han inte äter allt för fort. För låter inge skoj när han toksuger o de låter som tusan i magen. Men vet inte hur man ska få han o äta lugnare i det läget.

Matheus 131002!
  • Snultan

Kan de va skillnad på flaskor o nappar? Alltså att de äter bättre från vissa flaskor.. för vi upplever att han inte stressar lika mkt med avent flaskan.. å mam flaskan som är formad på ett speciellt sätt inte lika bra.. men vet inte riktigt..

Matheus 131002!
  • Snultan

Skönt att du mår bättre nu

Idag ska vi lilla familjen spendera en natt på Huskvarna stadshotell med middag o frukost buffé Bara mysa och ha de allmänt trevligt. Det är min present till sambon som fyller år om en månad. De är ett toknice designhotell o alla rummen ser olika ut, en del har badkaret mitt i rummet ska bli så kul att se vilket rum vi får.

Ha en trevlig lördag alla!

Matheus 131002!
  • Snultan

Jäkla sömnbrist! Det gör ju en helt crazy, jag vet inte ens vad jag sagt eller gjort längre och gråter över ingenting (eller det känns som hela livet är skit).

Men de är de ju förstås inte. På dagarna fungerar jag iaf och mår inte dåligt av att inte ha sovit men på nätterna blir jag en deprimerad zombie :-P

Matheus 131002!
  • Snultan
    LillaLoppanT skrev 2013-10-20 17:29:54 följande:
    Alltså, du verkar vara så himla cool och lugn för att vara förstföderska... en annan vågade sig knappt ut ur lägenheten i början. Och du pluggar, bor på hotell och allt möjligt... trots att bebisen är typ yttepytte fortfarande :)
    hehe jo, jag är både cool och lugn ;) nä men faktiskt. sambon är likadan så därför tror jag detta känns så naturligt för oss och enkelt liksom, o att vi har bra inställning till det, oroar oss inte i onödan o så :) sen så har jag ju massa erfarenhet av barn sen innan om det kanske satt sin prägel oxå, men annars är jag väldigt "cool" som person. sen har jag ju läkt väldigt bra efter snittet.
    Matheus 131002!
  • Snultan

Kul med träff dock har jag fortfarande min syster på besök och nästa vecka åker vi till sthlm.

Så from veckan efter det är jag på att träffas igen

Låter era små mycket när de sover? Jag har en liten gris här hemma haha! Han har börjat låta otroligt mycket på kvällar/nätter/mornar.. (liksom grymtar och harklar sig hehe) sover lite mer oroligt oxå antar jag.. har nu en sån gnäll/övertrötts period på kvällarna som är lite jobbig..

Matheus 131002!
  • Snultan

M har verkligen sin prime time nu på kvällarna.. typ mellan 21-00 ibland kortare ibland längre håller han på. Ena stunden vaken o pigg, nästa på vippen till att somna... ena stunden tyst o lugn, andra stunden som att hela världen är emot honom :-P lille plutt. Inte lätt å va liten alltså!

Matheus 131002!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013