Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

Ananasen hjälpte inte...

Idag blir det åka ner till Freeport och gå runt lite, sen på kvällen grilla och sy fast foder till täcket jag broderat hos svärmor och svärfar. Måste komma ut så man inte sitter och spänner sig omedvetet hela tiden. Känns som en bra dag idag..kan vara för man äntligen klarade en förbannad bana man vart fast på på Candy Crush i 3 månader.. 

• TeddyGirl82

Idag har man inte tänkt så mycket på bebis faktiskt. Var städning, dock dammsugning kvar. Sen en tur till freeport för och hitta stövlar men fanns inget snyggt. Nu har ma grillat hos svärmor och svärfar. Värker lite nertill över bäckenet och ner över låren men inte mer än så. Full rulle på bebisen i magen med. Hoppas ni andra haft en bra lördag

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-06 19:20:28 följande:
    Snorförkyld ännu. Hostat tills jag kissade på mig! Gräslig. .

Usch d låter inget vidare. Segt när d e varmt med. Krya på dig!
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-07 06:17:54 följande:
    Faaakkkk....var helt övertygad om att det var nära inatt. Hade värk som låg som ett bälte över mage och rygg och strålade ut i benen. Skit svårt att sova, dessutom låg sonen i vår säng. När jag klev upp insåg jag att det är dags att vända på madrassen, världens grop som förmodligen formats efter min inte så nätta stjärt. Bör ju göra detta med jämna mellanrum men det har inte varit på prio listan. Känner mig så snuvad... hade ont i onödan

Det kan ju sätta igång ändå...var glad du känner nåt. Jag e riktigt frustrerad nu. Så jag börjar gråta. Känns som d e fel på mig eller nånting. Eftersom man inte känner nåt. Har ju bara lite molnande men inte mer än så, och det är inte hela tiden..orkar inte mer nu. Ger upp. Inställd på att bli igångsatt den 18:e så d e bara och gå här och vanka
  • TeddyGirl82

Mannen föreslog Liseberg idag så då hoppas jag man kan gå och inte tänka mer. Han inser nog hur frustrerad jag e. Bara mensvärken typ, hoppas d blir mer och inte försvinner nu.

• TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-07 10:01:31 följande:
    TeddyGirl, jag lider med dig! Vet precis hur det är. Gick utan minsta lilla känning, inte en sammandragning, förvärk eller nåt alls. Tills vattnet plötsligt gick på BF+10

Ja jag har bara molande nu som inte ger sig så hoppas på nästa vecka nu.
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:27:10 följande:
    Jag började m förvärkar tre veckor före bf. Och massa sd. På bf+16 passade det att hasa sig ur magen. Då hade jsg börjst tänka att jag skulle vara gravid för evigt..

Ja d e ju en evighet egentligwn. Nästan ett år hehe. Men jag ska försöka inte deppa ihop. Bebisen måste ju komma ut till en glad mamma
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-07 10:01:31 följande:
    TeddyGirl, jag lider med dig! Vet precis hur det är. Gick utan minsta lilla känning, inte en sammandragning, förvärk eller nåt alls. Tills vattnet plötsligt gick på BF+10

Ja jag har bara molande nu som inte ger sig så hoppas på nästa vecka nu.
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:27:10 följande:
    Jag började m förvärkar tre veckor före bf. Och massa sd. På bf+16 passade det att hasa sig ur magen. Då hade jsg börjst tänka att jag skulle vara gravid för evigt..

Ja d e ju en evighet egentligwn. Nästan ett år hehe. Men jag ska försöka inte deppa ihop. Bebisen måste ju komma ut till en glad mamma
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:57:10 följande:
    Man får bryta ihop. Man blir glad för smärta sen det är märkligt. Och glad när ungen är ute.

Fy jag har hostat hela natten. Fick gå upp kl 3. Ont i magen. Sd. Kom harbajs tillsist. Hir ska man orka jobba imorgon?

Jo klart man får. Men vill inte gå ner mig heller. Ut kommer den ju. Inte en tvekan på att gå till v 43 i alla fall. Max 42
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:57:10 följande:
    Man får bryta ihop. Man blir glad för smärta sen det är märkligt. Och glad när ungen är ute.

Fy jag har hostat hela natten. Fick gå upp kl 3. Ont i magen. Sd. Kom harbajs tillsist. Hir ska man orka jobba imorgon?

Jo klart man får. Men vill inte gå ner mig heller. Ut kommer den ju. Inte en tvekan på att gå till v 43 i alla fall. Max 42
  • TeddyGirl82

Jo börjar fundera på färdknäppen. Men känner mig så stor,och inte haft sex under hela graviditeten så e rädd man får mer ont än kan njuta av d. Plus värmen. Kan va våran turdag ändå kanske för vi vann 4kg choklad på Liseberg. Snart en promenad ner till havet

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013