Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Gravid i Göteborg 2013

Okej.. tycker du det har funkat bra?

Köpte en ringsjal igår nämligen och vi har såna problem att få lillen att sitta rätt.. fattar inte! då var vi ändå tre personer som försökte få till det, haha :P För den borde ju funka bättre för riktigt små barn än vad en sele gör? Får stokke my carrier så sitter inte lillen riktigt bra så antar han är för liten för den.. men ja, svårt att veta i överhuvudtaget om de sitter RÄTT liksom.. man borde kunna gå till en barnbutik och be dom visa hur man ska sätta barnet?  

Matheus 131002!
  • Snultan

Och vi har googlat o kollat på bilder o videos och det ser ju jätte lätt ut men vi får fan inte till det ändå tycker vi :S

Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-10-30 13:38:58 följande:
    Ja fast kortsjal är ju bättre när dom är lite större. Föredrog längre bärtyg i början. Tricot hade jag i början det var bra.

Som sagt ta med barn och sjal och kpm då kan du ju även testa mina sjalar och jämföra.

Vore super men de får bli nästa vecka isåfall. Är på väg till sthlm nu!
    Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-10-31 09:06:20 följande:
    Då kanske byggstöket är över här...

Nej. Min man bryr sig inte. Blommor? Örngott med världens bästa pappa tryck? Nya kalsonger?

Var bor du?
    Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-01 19:32:08 följande:
    Kviberg/kortedala

Oki kanske kan komma i slutet av nästa vecka så får du instruera bärsjalen är du duktig på bärsele med? Har en stokke my carrier som jag tycker han sitter så illa i.. fast kanske det är för att han är för liten.
    Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-04 12:37:12 följande:
    Hade tänk föreslå onsdag eller torsdag. Så onsdag då

Onsdag blir bra. Vilken tid passar?

Du får gärna maila mig din adress o kontakt uppgifter snultan@live.se
    Matheus 131002!
  • Snultan

Men fyyyy. Förstår det

Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det

Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-07 08:34:00 följande:
    Otroligt söt bebis.. nu vill ju jag ha ut min nästa vecka

Tack för igår. Kul att träffas

Tack

Ja jag förstår det. Ska bli skoj att se vad de är för en liten filur där inne

Tack själv! De va super trevligt! Hittade en Trikåsjal så skall köpa den på lördag
    Matheus 131002!
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-07 11:39:54 följande:
    Spännande. M kommer bli glad! Han såg ut som en riktig liten sjalbebis.
    Mannen tyckte med att M var väldans söt och lugn!
    Hur har ni andra det?
    Trött idag. Lämnade på fsk och sov sen till nu. Imponerande va?
    Jaa :) vi har faktiskt kört lite med ringsjalen nu (med ringen på ryggen)..man märker att han gillar det, men den e ju lite svår att dra åt så han sitter riktigt bra o som du sa passar nog bäst på höften.. men ja, tills vi får hem trikåsjalen, ska bli nice o få använda den sen :)

skönt att sova :) hihi 
    Matheus 131002!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013