Inlägg från: LillaLoppanT |Visa alla inlägg
  • LillaLoppanT

Gravid i Göteborg 2013

Snultan skrev 2013-09-06 09:42:50 följande:
    Jag hittade den här tråden och tänkte jag skulle hoppa in har alla bebisar kommit eller finns de gravida kvar?

Är 25 år bor på centrala hisingen med sambo och hund och väntar första barnet med bf 6 oktober
    Graviditeten har vart bra. Gick hem med graviditetspeng i augusti pga tungt jobb så nu är jag mest hemma vilar o fixar och passar en hund om dagarna

Mår bra men igår på lägeskontrollen visade det sig att min lilla pojke (ja vi vet att de är en pojke) inte har vänt på sig. Så blir vändningsförsök nu. Nån mer som gjort/ska göra det?
    Välkommen. Visst är det skönt med graviditetspenning Det fick jag med. (är brevbärare).

Jag tror att detta från början var en "BF sommaren 2013", men den har efter hand ändrats till en 2013-tråd. Så många har nog fått sina bebisar nu i sommar. Men det finns som sagt en del gravida kvar.

Min bebis låg åt fel håll. Gjorde ett vändningsförsök, och jag hade väntat mig pest och mycket pina. Men det gick hur bra som helst! Läkaren vände henne på ca första försöket. Det tog ca 30 sekunder, och gjorde inte ont alls. 
    Så vill du ha en som är bra på att vända, så ta kontakt med Dr. Tejler på varbergs sjukhus  
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Nån som är sugen på att ses nånting? Vad sägs om nästa eller veckan efter det? Görna tis ons eller torsdag, när store sonen är på förskolan. 
    Jag kan tänk mig att öppna upp mitt hem, om ni med små bebisar tycker det blir jobbigt att ses på stan.

MissKaos, grattis på födelsedagen!
    25 var det va?  

• LillaLoppanT

Jag gör helt enkelt såhär då att jag bestämmer att jag bjuder in till träff här hemma hos mig dig.
    Nästa vecka kanske blir lite kort varsel, så vi kör veckan efter det. Kopiera listan och skriv upp er om ni vill komma :)

Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e oktober, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT

• LillaLoppanT

Hahaha! Amningshjärna var det här

September menar jag ju.. 

• LillaLoppanT
    Träff hemma hos LillaLoppanT, torsdagen 26e september, från klockan 10. 

Kommer:

LillaLoppanT
  • LillaLoppanT

Omeprazol är rena undermedlet mot halsbränna. Test it!

• LillaLoppanT
    livsängel skrev 2013-09-16 11:13:49 följande:
    Var bor du LillaLoppaT? =)

Jag bor i Mölnlycke. Så inte det mest centrala tyvärr...
  • LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-16 16:07:16 följande:
    Vill ni träffas på mer central plats? Jag bor 6 min från centralstationen (vågmästareplatsen/wieselgrensplatsen) om det skulle va nåt. Men har en liten hund så då får ju ingen va allergisk/hundrädd :)
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!

För min del funkar det fint 😀
  • LillaLoppanT
    Snultan skrev 2013-09-16 16:07:16 följande:
    Vill ni träffas på mer central plats? Jag bor 6 min från centralstationen (vågmästareplatsen/wieselgrensplatsen) om det skulle va nåt. Men har en liten hund så då får ju ingen va allergisk/hundrädd :)
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!

Gör ett nytt försök. För min del funkar det fint.
  • LillaLoppanT

Äsch. Ibland fungerar det att citera från telefonen. Inte nu tydligen. För min del så kan vi lika gärna synas hos snultan. Har för mig att det var en del som inte hade körkort så :)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013