Inlägg från: Dannii B |Visa alla inlägg
  • Dannii B

Gravid i Göteborg 2013

Hur ser möjligheterna ut för er att ta sig ut till Eriksberg. Är det fint väder så är det jättefint där ute. Sen har de säkert nåt fik man kan äta på Annars tar vi ngt i stan Eat på Södra Vägen är helt ok oxå.

• Dannii B

Gravidsenil är ett ord som passar in på mig. Jag ska ta reda på vad det är jag har i magen på Måndag så det sket sig för mig kan man säga. Sorry....tis då??

• Dannii B

Vad skönt när saker löser sig på bästa sätt. Som om man inte har nog saker att grubbla över. Ja det är ett könsultraljud...eller de kallar det för tillväxtkontroll för det är inte helt 100 att de kan se vad det är. Mama Mia på Carlanderska.

• Dannii B

Stämmer bra det. Om jag ska gå efter hur min man prickar in dem så blir det nog en flicka. Har ni , ska ni ta reda på vad ni väntar??

• Dannii B

Där har du helt rätt EwMa,,,,, Vi är bara sjukt nyfikna på vad detr för mina 2 tidigare graviditeter har varit " smärtfria". Den här....finner inga ord. Kräkts utan förmaningar , foglossning så det skriker om det, sammandragningar så jag tror att det är dags att krysta ut den. Men allt detta kan vi ventilera om på tisdag... ska bli kul att se ansiktena bakom nicken. Ha en skön helg damer..

• Dannii B

Hej tråden Hej Tanya Välkommen. . Nu börjar det bli drygt.. är avis på er som bara har några veckor kvar. Jag har MÅNADER!!!! Oh well det är mysigt sen när man väl har dem i famnen och det är värt väntan. .

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013