Gravid i Göteborg 2013
Dem bullarna såg EXTREMT Goda ut.... tar du beställningar? ?
Dem bullarna såg EXTREMT Goda ut.... tar du beställningar? ?
Hej hej... har varit urusel på att kika in och uppdatera mig. Är som en strandad val. Foglossning från helvetet gör att jag inte mäktar med lika mkt längre. Sen protesterar lillan vääääldigt mkt när jag väl försöker aktivera mig. Är helt slut som artist. Hade gärna följt med på en träff till men är nog inte tillräckligt kaxig för det. Kanske när knoddan är ute. Ni får ha det så grymt skönt nu när vädret tillåter det. Vi hörs ju här om inte annat.
Usch...hade nästan glömt att man om bara några v. återigen kommer bli en mjölkko på standby. Man kommer lukta sur mjölk och sen har man hela baletten nertill att sköta om oxå. Näe jag säger som VILGOTS mamma...funkar inte amningen då blir det flaska och om nån stör sig... get your own kid och amma det istället. Ersättning finns ju för ALLA kan ju kanske inte amma. Sån hysteri kring detta Så..nu ska man återigen till mvc.. kolla värden...mina är urusla om bebben ff är fixerad. .. väga sig...whooptidoo.. Ha det gott mammor
JaAAA vad kul med en till... VÄLKOMMEN SEPTEMBER 2009 Var i Mölndal bor du.. bor oxå i Mölndal. ..Kikås typ..
GRATTIS!!! Fyyyu vad avundsjuk jag är på dig VILGOT OCH PYRET. Själva utdrivningsdelen är väl inte efterlängtad men bebismyset. Skönt att det gick bra, och fort trots att du fick lappas ihop lite. MYS NU RIKTIGT ORDENTLIGT...VI ÄR INTE SÅ LÅNGT EFTER MED VÅRA BEBBAR.