Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Gravid i Göteborg 2013

MissKaos skrev 2013-09-15 20:24:21 följande:
    Omeprazol mot halsbränna!
    Testat yoggi el liknande? Kall mat kan vara lättare. .
    Jag har nå tuggtabletter som funkar hyfsat. som tur är så kommer de bara när jag "sväljer/rapar" så de är typ så man kan stå ut.. men aah jobbigt emellanåt.. 

Jo de funkar med lite lättare mat asså typ jougurt o mackor typ.. lagad mat är jag inte alls sugen på..  
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • Snultan

Nä precis men jag har nå tabletter hemma.Vet ej var jag lagt dom bara hehe

• Snultan

Vill ni träffas på mer central plats? Jag bor 6 min från centralstationen (vågmästareplatsen/wieselgrensplatsen) om det skulle va nåt. Men har en liten hund så då får ju ingen va allergisk/hundrädd :)

• Snultan

Bara ett förslag alltså :)

• Snultan

Haha.. teknikens under :P

• Snultan

Ja, jag tänkte om det blev lättare för flera att kunna ta sig hit kanske :) 

• Snultan

Oki vi kan ju se vilka fler som vill träffas o hur behovet ser ut

Sitter nu på sjukhuset. Vändningsförsök idag.Väntar på läkaren nu.. så får vi se hur de går

• Snultan

Vändningsförsöket lyckades inte så de blir planerat kejsarsnitt 2 oktober. Men det känns bra

• Snultan
    nyttliv85 skrev 2013-09-17 14:24:35 följande:

Vad synd, men huvudsaken e att du mår bra över beslutet! Dock en fördel, man vet exakt när det ska ske :) Spännande!
    Ja det är väldigt skönt :)
  • Snultan

Men ska vi träffas här hos mig då? Så kan alla lätt ta sig hit. Man tar spårvagnen till vågmästareplatsen. Väldigt smidigt. Jag har en parkeringsplats precis utanför att erbjuda, sen finns det både gratis parkeringar och betalparkeringar och 1 timmes parkeringar i området.. bor på första våningen (en trappa). Finns liten hund i hemmet. Tillgång till skötbord osv finns såklart jag kan ju bjuda på kaffe/te/saft så kan nån annan bjuda på kakorna?

Måste bara veta innan hur många vi blir.. vilka som behöver hjälp att hitta parkering. Om nån vill mötas vid vågmästareplatsen. Om nån har barnvagn med sig. O hur många sittplatser jag skall ordna (bor i en tvåa. Har 5 stolar men går ju att nyttja soffan oxå)

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013