Gravid i Göteborg 2013
Gaaaahh jag sitter och fl:ar på mobilen...går ju sådär bra. Nån duktig som kan slänga in mig på rätt plats i bf listan..
Gaaaahh jag sitter och fl:ar på mobilen...går ju sådär bra. Nån duktig som kan slänga in mig på rätt plats i bf listan..
men de va då självaste. ... MÖLNDAL ska det ju stå oxå..
TEDDY GIRL 82.... Jag hade värkar hela dagen med första. Sen på kvällem blev de mer intensiva då åkte vi in. 20.30 in - bebis ute 01.30 Barn nr 2 gick vattnet på i tidig morgon timma. in 08.30 ute 11.40 Den här ggn ska jag om jag hinner be om lavemang. Det är ALLT annat än peachy när det trycker på och man tror det är bebis när det eg är allt på samma gång. Ska faktiskt bege mig ut och inhandla hallonblads te. Får se om det gör ngt. Samtidigt vill jag ju inte bli av med bebiskulan allt för tidigt. Men snutta på nybakad bebis väger upp förlusten av pondus kulan. Åhhh gud jag behöver komma ut och träffa folk. Skriver ju en hel movell här för mitt umgänge är så begränsat för tillfället.
Movell.... hahahaha... novell menar jag.
Risken finns ju att man är så fokuserad på att andas att man glömmer be om lavemang. Eg...who gives a shit.. man är ju inte den första eller den sista som skiter ner sig under förlossningen. .
Woah...stod din man framför och såg hela härligheten? ??? Det hade jag ALDRIG fixat. Näpp han får snällt stå bakom. Han hade inte fixat frontrow seats ändå... Skönt att ni fick göra alla kollen innan ni åkte hem. Jag har så förbannat svårt för pku testet. De bänder ju hela stackars handen på bebis. Dessutom har jag av nån konstig anledning åkt på gamla fossiler som är helt inkompetenta att göra testet och detta med bägge barnen. Det har slutat med att de har fått ta blodet från huvudet. Överlämnar detta till min man. Har varken nerver eller medgörliga hormoner för att klara se det igen.
Hahaha duck walk... det var nytt. Jaså är det dina crawings.. jag har dille på meloner..ätbara...for the record. Har precis slängt i mig en skål med gubbar och grädde.
Herreguuuud är det ngn mer än jag som är konstant hungrig?? Frukt mättar ju bara i 10 min har ingen vidare lust att slänga i mig middan igen. What to do??? Sicket I-lands problem. Skäms faktiskt lite nu..
Dryga 25 dagar kvar. Dricker Hallonbladste...placebo effekter... Teddygirl82...du om nån måste vara less på't . MEN.. det är väl som dem säger: Den kommer när den är redo. Jaha...Lördag....igen...regn...var faen e sommaren?? solen?? värmen?? Nä..ska ta och "snygga" till mig i förebyggande syfte. Vem vet bebisen kanske chockar mig och tittar ut tidigare än väntat
Jag har en hederlig gammal Babytravel 08:a.. Är rätt klar med barn efter den här så det känns onödigt att skaffa en ny vagn. Blir sista versen för vagnen. Tycker oxå att Baby björn bärsele är HEEELT oergonomisk. Gör ont och man belastar ryggen helt feeel trots att man följt " manualen". MEN... så har jag lite svårt för sjalarna... lite för mycket trädkramar stuk. Men det är bara min åsikt.