Gravid i Göteborg 2013
Gah blir tokig nu kom inte hela inlägget med igen!
Gah blir tokig nu kom inte hela inlägget med igen!
Man vill ju känna sig som gladast nu. När det närmar sig :)
Jag/vi har bara köpt barnvagnen än :/ Vi vill inte köpa på oss massa saker för tidigt. Dels för att vi har dåligt med plats och dels om ifall att det skulle hända nåt. När jag var gravid (tidigt) så väntade några bekanta barn. Bebisen dog,i magen :( och dom hade köpt på sig allt. Fått massa kläder o så. Tycker att det känns lite jobbigt.. :$
Nä det är klart. Det är nåt jag jobbar med. Försöker släppa det. Men det är inte helt lätt med 3 missfall i backspegeln
Nä det är klart. Det är nåt jag jobbar med. Försöker släppa det. Men det är inte helt lätt med 3 missfall i backspegeln
Men jäkla app!! Varför kommer inte hela mina meddelande med!?
Nä det är klart. Det är nåt jag jobbar med. Försöker släppa det. Men det är inte helt lätt med 3 missfall i backspegeln & när nåt sånt händer i ens närhet. Men det Ska gå bra den här gången! :D Vi bor i en mini tvåa med kokvrå, 48kvm! Tur att bebis inte behöver eget rum än. Vi flyttar under våren till en trea! Vi köpte lägenhet i samma veva jag blev gravid. Som tur är hade dom erbjudande. Hyresfritt första året! :D
Ja jag tänkte att vi tar tag i att köpa saker när det är cirka en månad kvar. De e ju inte så jätte mycket man Måste ha så i början. Jag har även familj,vänner & bekanta som jag kan få/låna saker av. Det ordnar sig! Hur lång process hade ni innan du blev gravid? För oss tog det ca 2 år från mitt första missfall. Men när jag väl fick komma till läkare för att göra infertilitets testet tog det bara ett par månader. Känns som det kunde tagit längre tid om jag inte bytte läkare! Fick en jag inte alls tyckte om. Som allting tog låång tid med. Men så krävde jag att få byta & fick en helt underbar person som gjorde väntan kort! Efter det tog det ca 2 månader så var jag gravid. 1 av månaderna fick vi vänta på ett prov resultat.